• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

fru i
    vad blev inhandlat på pop då?

seriöst, katterna är värre än ungar. jisses vad dom klagar

• pucken

fru
    ja, och är det nåt kvar i butiken? =)

• nica83

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hade sett fram emot att åtminstone starta bebisverkstaden på en gång men enligt en undersökning här på FL så har 50% av de som blivit gravida direkt fått nytt MF..

• pucken

nica
    men 50% har ju INTE fått missfall, se det så istället.

• letw83

nica
    lite inte på undersökningar på fl. enligt vad kickan har sagt så är det väldigt ovanligt att man får två missfall på raken. det är i såfall om man har nåt annat problem.....

• Fru Indosaurie

puck
    ja du det är frågan.. det fanns en del när jag var där, 30 min efter att dom öppnade. Det mesta fanns bara kvar i strl 56. Dom som köpte större storlekar verkade ha hittat en massa.
    Jag ska ge mig till nån butik någon dag när det inte är så hysteriskt, dom har ett fint fleeceset med omlottknäppning på jackan som jag eventuellt "behöver".

Letw
    det blev ett par manchesterbyxor med sniglar, ett par bruna tights (dom med bootcut) och sen en röd & brun omlottbody med rödbrunrandiga ärmar.

• letw83

fru i
    nice=)

för att förvirra din stackars far ytterligare så får han hämta grejerna i öjebyn istället (ligger oxå i piteå) åker till mamma på en timme och blir där ett par-tre dar.

• pucken

fru
    oj, så du fick de sista byxorna? härligt! jag tänkte ev kika in i nån butik efter skolan imorgon, om jag orkar. kommer bli en låååång dag dock =(

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)