• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

han låter som mig...går upp innan jag sovit klart Hihi!

Han kan gott ligga därinne och glo, så sitter jag vid datan och lyssnar på nyhetsmorgon...han ska ändå dra iväg snart å övningsköra...suck, då måste jag plugga

• pucken

men tänk inte på skolan nu, koppla bort det och slappna av innan han åker iväg.

det värsta är att jag inte kan somna om när jag väl vaknat =( så fast jag är supertrött får jag sitta här och uggla ett par timmar innan micke vaknar så jag får sällskap. inte ens katterna har ju vaknat!

• MallaMojs

jag kan inte heller komma till ro å somna om när jag väl är uppe...men nu känns det som om att jag skulle kunna det, låg å vred och vände inatt så somnade sent (för mig )

• pucken

du är gravid, då kan man sova huuuur mycket som helst. vissa iaf, som jag =) jag sov aldrig tillräckligt, och ändå sov jag bort dagarna. fy fan va trött jag var!

• MallaMojs

mm, men man vill ju gärna sova på morgonen sover nog bäst mellan 14 och 16 typ

• pucken

haha =) jag sov hela tiden, det fanns bara bra tillfällen att sova, hade inte ens tid att plugga.

haha gud, mythbusters är så kul!

• pucken

men vad är det för fel på mig, jag blev helt plötsligt jättesugen på smält smör!

• MallaMojs

smält smör? *ryser*

Vi har just haft lite sex här haha...det var jag sugen på...och snart ska sambon bege sig och jag flytta ut i köket till böckerna

• pucken

jag vet inte, jag gillar ju inte smör direkt. kom från ingenstans =)

ojoj sex!? det har vi inte haft sen innan jul nån gång. jag varken orkar eller har lust.

• nica83

Hej tjejer... verkar som jag behöver FL ändå. Har så många frågor jag vill ha svar på.

Är det någon av er som vet om det är okej att testa igen när jag slutat blöda och kroppen känns "normal" igen? Tänkte om jag kan ha någon infektion i livmodern som jag inte märker av och som kan vara skadlig för barnet/mig...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)