Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Men vi hinner väl både fika i Västerhaninge hos pucken, kolla in Barkarby Outlet och äta tårta och fira Fred???

• MallaMojs

fru I...ja, men det blir ju perfekt ju

• MallaMojs

Jag försökte bara komma på någonting att göra, förutom att fika hos pucken...så Barkarby var mitt förslag och ibland har de en del kul där ju... Kanske någon som har ett annat förslag?

• MallaMojs

Men det kan ju vara bra om vi tar ett ställa nära er då, om vi får komma på tårta sen?? Solna centrum suger tycker jag, då är det ju iaf trevligare å knalla runt i Barkarby...

Menade absolut inte att du gnäller eller så, men det var bara mitt förslag - pucken tyckte att vi skulle fika hos henne hela helgen

Nattinatti vänner

• MallaMojs

Va söt Wilma var i finstolen förresten

• MallaMojs

Gooomorron alla... Verkar vara dött här men jag är uppe sedan lääänge

Idag blir det liiite panikplugg och sen vagnkoll

• MallaMojs

jasså, är du vaken så här tidigt?

• MallaMojs

Ja, jag tänkte utnyttja det faktum att svärmor ska övningsköra med Magnus och se till så vi kommer upp till Länna och Babyproffsen och kolla in en BT Bara kolla såklart, känns lite väl tidigtatt köpa vagn ju...

• MallaMojs

pucken...kan inte Micke ta honom då?

Jag skulle gärna ha den rosa, men jag tror inte att Magnus klarar av den färgen riktigt... Tror jag kan få till en röd/svart

• MallaMojs

pucken...han är till å med lite rädd för den röda så... Jag skulle lätt kunna tänka mig en rosa/blå men då kommer alla tro att det är könsfärger så att säga Vilket lyxproblem... Ska iaf upp å titta, hoppas han gillar någon med färg!!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)