Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

nica...hmm, det lät lite väl hårt... Sorry! Jag hoppas att det slutar blöda ur dig snaaart!!! Har du ringt BM eller så å bett om en extratid till läkaren?

• MallaMojs

nica...på min MVC så har de läkartiden där de gör vul/ul så där har jag tjatat in mig Kanske du skulle ringa vanliga gyn och be om en tid...?

Jag kommer knappt ihåg hur det var u början, har ju varit bruna flytningar sedan ruvardag 10 (typ vecka 4-5) och sen har det mest varit blod - färskt. När det kom störtfloder så var det första gången bara blod och andra gången med lite klumpar... Ett tag så kom det ett par droppar blod på natten och sen var det brunt resten av dagarna... Nu är det bara brunt och till å med helvitt i trosskyddet emellanåt, men inte ett helt dygn inte...

• MallaMojs

nica...jag hade sjuuuk växtvärk i vecka 8-12 men nu har det värsta gått över, tror jag. Jag tror inte att det är någon fara, men det kan ju vara skönt att ha en tid då man ska kolla upp det. Personligen så orkar jag inte ringa och boka elelr åka till akuten när det väl hände och den tiden jaghar på onsdag fick jag i december, och det känns skönt att ha den!

• MallaMojs

nica...ja, ring å hör med dom iaf! Det är hur som helst skönt att få kolla upp det, även fast det kanske förtsätter blöda eller slutat blöda...och så blir det mindre väntan och mindre stress än på akuten!! Massa lycka till! Nähä, jag skulle visst plugga

• MallaMojs

kickan...meeen gud så störigt

Jag har just läst ETT av TVÅ kapitel...ska jag orka det sista också innan sängen? Jaaa!!! Sitter å gnager äpple nu...

• MallaMojs

Massa kramar till nica... Det låter ju som om att det kanske tyvärr är kört, men jag hoppas fortfarande för er (se bara på mig!) - mirakel sker ju vet du!!!

Massa kramar också till Småtokig...hoppas det är på G på riktigt nu!

Å så jag jag jag då: Hemma från Babyland och jag trooor jag hittat vagnen för mig (FirstWheel tror jag den hette) ...om den går in genom port och dörr så Hihi! Köpte till å med två pyjamasar, de var sååå söta så jag kunde inte låta bli. Inte likadana såklart, tänkte de skulle ha en gemensam garderob i början...

Japp, då var det första steget taget, till fördärvet Nu vill det bara till att det kommer två friska tjejjer till sommaren

• MallaMojs

pucken...jag vet inte men jag vart sååå sugen på lila jag också så det kanske är samma... Det värsta är ju att vagnen kanske bara "håller" ett år tills de behöver en mer rejäl sittvagn, men men...jag måste ju mäta å grejja först för jag tycket den såg bred som f*n ut...

• MallaMojs

pucken...aha Jag ska försöka leta rätt på lite bilder på nätet, men jag är ju inte så bra på sånt

• MallaMojs

pucken...jaaa

Vad heter Fru I's vagn?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)