Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Här blir det panikrepetition på alla mina anteckningar till tentan och kanske kommer vi iväg till BabyProffsen imorrn och glo på BabyTravelvagnen...
Ni då? När var begravningen?
Här blir det panikrepetition på alla mina anteckningar till tentan och kanske kommer vi iväg till BabyProffsen imorrn och glo på BabyTravelvagnen...
Ni då? När var begravningen?
kickan...jaha Värsta partykvällen imorrn då
Liiite avis är jag allt! Det lär ju inte bli någon sådan fest för mig...har läst med så många människor så det skulle bli världens största fest
Vi har inget som helst klass-system utan man läser de kurser man vill och de obligatoriska får man lsäa när som helst under utbildningen...
kickan...jag blir alltid så impad på alla som lyckas hålla ihop trots att man läser helt olika saker och så... En kille som brukar messa till mig och tycker att vi ska fika, jag svarar att jaa, visst - men så blir det aldrig av. Vi var ett gäng ett tag, när vi läste statsvetenskapen 80 poäng men alla är borta nu
Ja, sup på du
kickan...jag saknar ett glas rött till maten på fredagar - redan Så drick på du
*avis*
kickan...ja, jag tror att en del är det iaf! Jag har smakat en sort men tyckte det var sådääär, man saknar ju lilla snurret också ju, hihi
Men folk dricker väl lättöl å så fast de är gravida?? Tja, jag vet inte... Jag har druckit ett glas cider, var nog lite alkohol i det
Bakis-sex...nej tack
kickan...näää Men det kanske ör för att sambon inte får till det då
Jag gillar mest vin, men när M drack öl på nyår så blev jag sååå sugen Hihi! Jag har en flaska mousserande jordgubbsvin (alkoholfritt!!) i kylen, men det lääär ju smaka läsk. Annars är vatten en favorit här också
Haha, det var skoj kickan
Detta fick jag:
kickans område låter ju mycket intressant!!!
Nu ska vi äta godis och kolla på Let's dance