• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hej hopp! Kikar in en snabbis för att tipsa om att man kan förhandsbeställa rea-böcker från Adlibris! Jag som älskar kokböcker har beställt 5 st Total summa bara 250 kr! Fast en av böckerna var till mamma - "mat med naturligt östrogen" så klimakteriet blir lättare

• nica83

Hej tjejer...

Jag börjar misstänka att jag kanske är gravid. Det känns lite så i kroppen nämligen, men borde vara omöjligt med tanke på att vi har haft sex en gång sedan MF och det var cirka två veckor sedan då jag antagligen inte hade ÄL. Sedan dess har jag ju ätit en massa mediciner så det passar ju inte direkt bra att vara gravid. Särskilt inte då jag ätit livmodersammandragande. Riktigt skumt iaf. Jag ska till gyn imorgon pga att det drar och ömmar i höger äggledare, hoppas det inte är en inflammation där. Sen borde jag kanske köpa ett gravtest för att se om jag är gravid...

• nica83

Taco
    Ska till privat gyn och vet inte om hon har de resurserna... Får nog bli vanligt gravtest! Läkaren vill ju dessutom att man ska vänta en mens... Tror du verkligen att en massa antibiotika är okej alltså?

Nästan så jag hoppas att jag inte är gravid, man vet ju inte om det kan leda till komplikationer / skadligt för eventuell bebis...

• nica83

taco
    Jo, borde vara 4+ eller nåt sånt. Så är jag gravid får jag rådfråga läkaren sen.

malla
    Jag vet, verkligen stammis! Börjar bli trött på det Men det är hon som vill att jag ska komma in så... tur att hon har telefontid på onsdagar då man kan prata med henne direkt...

• nica83

taco
    Så det var ingen infektion?? Skönt!

Jo, klart de tjänar pengar, men jag har ju högkostnadskort så det skiter jag i

• nica83

taco
    Så det kan gå Men då vet du iaf!

Fru
    Hoppas datorn är problemfri nu då!

Jag gjorde ett gravtest nyss. Det visar svaaaagt positivt. Testade med samma test (apoliva) för lite mer än en vecka sedan och det visade ungefär lika positivt då, men det var med morgonurinen. Så nu vet vi inte mer än innan testet antar jag, men jag får nog se det som att gravhormonerna är kvar fortfarande...

• nica83

Jag har iaf börjat fundera. Jag borde inte ens kunna vara gravid då jag fortfarande hade hgc kvar i kroppen efter MF då vi hade 6... Samtidigt har jag för mig att vissa får ett "tillskott" av hgc för att lättare bli gravida...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)