• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Vet inte om det är något i kylen. Sambon får sniffa när han kommer hem då

• nica83

Usch... Neeeej! Sambon är min försökskanin så jag väntar på honom! Klarar inte av dålig mat...

• nica83

Malla
    Nej vad hemskt Men det betyder inte att det kommer hända dig. Bra att kolla det dock så du kan känna dig lugnare!

Hej förresten
    Jag har haft ont sedan mensen slutade och åkte därför till akuten igår. Allt såg bra ut enligt läkaren, ska nu bara höra med min privata läkare om blodproverna. Förhoppningsvis är denna enormt utdragna process över nu, men man vet aldrig...

• nica83

Bebisverkstaden är öppnad!!

Har varit ytterligare en gång hos läkaren, denna gång en annan. Han sa att det lilla som fanns kvar inte skulle påverka en ny graviditet och om de blodprover jag tagit visade sig vara "bra" skulle allt vara okej nu. Dessvärre har jag bara svar på ett av proverna, HCG = 6 för cirka en vecka sedan. Dock har jag haft mens sedan dess och läkaren sa att det ser bra ut. Ska ta ett test till om en vecka för säkerhets skull. Men jag tolkar detta som det bara är att mysa på! Visar det sig vara något problem får jag ta det då. Nu vill jag plussa!!!

• nica83

Hallååå!

Hoppas ni hade det trevligt i helgen. Lite trist att jag missade det men ville inte riskera att få tillbaka mfdeppet (även om jag är otroligt glad för era magar och bebisar så är det fortfarande jobbigt).

Nu är det dock ÄL-tider så det känns lite lättare

• nica83

mel
    Så du var inte heller där? Skönt att du har din gubbe hemma

Med mig är det bra i övrigt, känner mig frisk! Borde iofs ringa läkaren för att ta ett nytt blodprov men jag orkar inte riktigt. HCG låg ju på 6 innan mensen och borde vara i princip 0 nu.

Hur är det själv då??

• nica83

Jag förstår att du är otålig! Jag längter också tills jag får hålla en liten en, och jag är ju inte ens gravid!!

Tänk om hon kommer ut och visar sig vara en liten grabb då? Eller är nu 100% säkra nu?

• nica83

Hej tjejer! Hur är det med er??

Jag har jobbhelg, inte så skoj med tanke på vädret. Sen så drömde jag att jag fått en liten dotter inatt som var lik sin pappa, näsa, hud och mun... Man längtar ju bara mer av sånt!!

• nica83

Som jag tidigare skrev så drömde jag att jag hade en liten dotter. När jag ni kollade den kinesiska befruktningskalendern enligt min ÄL denna gång så sa även den att jag kommer få en flicka. Slump?? (Drömma är jag duktig på!!)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)