Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

MAlla - precis som mig.. jag blir sur när Ella vägrar röra på sig.. men när hon rör på sig gör hon det så kraftigt att det gör ont.. så då säger jag till henne att gå och lägga sig =/
    (kan ha med att göra att hon gör det på kvällen/natten också iofs) =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

pucken - haha, skulle vilja se hur den ser ut när den kommer fram. posten är ju inte riktit kända för att vara försiktiga =)

• Melisabeth

Jag skall också gå och lägga mig snart... skall äta lunch med väninna imorgon =)

Nattis

• Melisabeth

Taskigt läge.. med kort och pengar =/

Morrn på er....=)
    Inatt har jag haft 2 olika drömmar om vattnet som går.. så jag tror jag börjar bli riktigt skadad nu.... alllt hamnar i den riktningen.... måste försöka hitta något annat som upptar tankarna - annars kommer jag väl bli knäpp eller nått...

Idag blir det en sväng på stan, lunch med kompis och lite annat trevligt förhopningsvis =)

• Melisabeth

taco - uppmuntrande.. det kommer fortsätta alltså.... man kommer verkligen få gravid hjärna alltså =)

• Melisabeth

taco - nä konstigt är det säkert inte.. bara störigt för omgivningen =)
    Jag försöker verkligen prata om annat än Ellarelaterade saker, men oftast så hamnar man där iaf =)

men men, det får folk överleva =)

Har börjat spekulera i vad tusan kan kan ha på sig på syrrans bröllop... Då är ju Ella typ 2-2½ månad troligen... så man lär väl knappast vara tillbaka i gammal form då.... Och så skall det hela troligen vara ammningsvänligt och rymma eventuella gigantiska bröst.... En hård nöt att knäcka.... men får luska i det, man vill ju inte se ut som en sopsäck oavsett att ingen tittar på en själv =)

• Melisabeth

taco - jag räknar intemed att min kropp är tillbaka som vanligt eftersom det är sjuk i huvudet =)

MEn jag får nog köra på tvådelat oavsett eftersom jag har så skumma proportioner på kroppen.... så om något skall gå över brösten funkar det inte över röven... Så tvådelat får det nog absolut bli.. men jag tänkte på det också.. att ha ett vanligt trikålinne under så man bara kan dra fram brösten utan att blotta hela sig =)

• Melisabeth

Jobbigt pucken =(

Blev en hel eftermiddag p stan.. lunch och fika - hela köret.... Trevligt att bara lalla runt, även om jag har skitont nu.. men lite får man ta....
    Ella verkar ligga och spänna sig, för hela magen är hård typ.. annars brukar man ju känna att hon ligger någonstans, men nu är hela som en boll så hon verkar bre ut sig =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)