Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken .
- haha, det kom vi på utan nga ungar alls at 5 nog är för mkt =)
Så vi satsade på 3 istället... nu får vi väl se hur det blir... hur man skall få 3 utan att vara gravid mer =)
pucken .
- haha, det kom vi på utan nga ungar alls at 5 nog är för mkt =)
Så vi satsade på 3 istället... nu får vi väl se hur det blir... hur man skall få 3 utan att vara gravid mer =)
JA surrogat vore ju ngt =)
Tvillingar.. oh jisses det vore väl nått... skulle jag nog stå på huvudet eller nått =)
MEn motionscykel kan det absolut vara värt =)
5 kg kvar.. hur mkt gick du upp då??
tycker inte 5 kilo låter värst mkt efter 1 vecka ju =)
urk vad trött jag är......
jisses - jo men om typ 10 kilo försvunnit på förlossning och 1 vecka.. det är ju jättebra... tycker jag iaf =)
Som inte vet "hur det ska vara" =)
taco - bra läkekött =)
mat ja.. A håller på och gör det nu.. jag har som vanligt ingen direkt aptit.. men blir ngt jox med köttfärs, couscous och wokgrönsaker.. och chilisås och creme fraich till det som sås.. JAg hoppas det går nra... sånt vet jag ju tyvärr sällan... =/
JA se karlar =)
JA det kan jag tänka mig.. då vet man iaf vad man äter och inte..... det som är jobbigt nu.. att det kan variera från dag till dag..... men men.... bara 4 månader kvar.....
haha, så lät det inte innan
Nu mat här =)
jag hoppas verkligen att man glömmer, annar blir det ju bara en här.. och det vill jag inte....
fasiken vad trött jag är.. jag sover tidigt och länge men är trött likafullt varje dag =(
Hur går det för dig blue - har du klarat dig utan de mesta i symtom/gravväg ännu eller
Morrn morrn =)
alltid ngt tokig... =)
Nu är det ju inte lång tid kvar för dig =)
mysigt....