Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

dobbis...ja, tentan är 15/1 första omgången...men jag orkar ju inte läsa ett skit, ögonen går i kors efter tio sidor... Boken är på närmare 1000 så jag vet inte hur jag ska hinna

Nu skulle jag hellre jobba med yngre barn, men men...

• MallaMojs

Jag har ju läst mina ämnen 80+60p på universitetet och där är det helt ok. Resten har avrit "praktik" och struntkurser på lärarhögskolan men jag har haft tur å fått bra lärare i vissa av dessa...

• MallaMojs

Hejhopp... Lite trött här också...och så måste jag verkligen komma igång med pluggandet, sååå trist! Tvättstugan idag men imorrn bär det av till bibblan för tvångsstuderande

• MallaMojs

Hihi...jag sa ju "han" till en utav brudarna därinne när vi var på vul, så man kan ju vara liiite förvirrad också

• MallaMojs

Jag sa "Oj, kolla! Han rörde sig!" och så kom jag på direkt vad jag sagt och började skratta - ingen hit med vul-staven i muffen Hihi!

Så det är verkligen så att vi lever i ett mansdominerat samhälle Haha... Skyller på det istället för min allmänna förvirring

• MallaMojs

Jag  har fått tid för stora UL... Känns helt overkligt - ska jag få gå på ett "vanligt" UL??? Sist jag var gravid så gjorde jag ju en massa UL, för å få till ett moderkaksprov, men det var liksom aldrig på riktigt...

Usch, blir alldeles bervös samtidigt som det känns som en evighet bort - 19/2 Vecka 18+3...

• MallaMojs

Cornelia är ett utan mina favvo-namn också Å Patricia, och Tilde och... Hmm, tur att vi får välja TVÅ

• MallaMojs

Mel...jag är rädd att det ska vara så trångt därinne redan då så man inte ser så mycket, men vi hoppas. Är också livrädd för att en utav de ska se sjuk ut och ujujuj, vågar inte ens tänka på det... Ska se till så att läkaren kolla extra noga nu om två veckor redan!!

Vi tänker nog har typ fyra namn att välja mellan, men sen kommer vi inte bestämma oss förrän de kommer - kanske är det inte alls någon Cornelia som kommer ut

• MallaMojs

Om jag får bestämma så blir det inga släktnamn alls för våra barn...mest för att jag inte riktigt gillar idén men också för att våra släktnamn är Birgitta, Gun och liknande...ingen hit med andra ord!!

• MallaMojs

Om Magnus får bestämma så ska de heta Malin (som jag) i mellannamn, för så har de gjort i hans familj Skummisar!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)