Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag vill också sova, men nu sitter sambon här med två kompisarm, varsin whiskey och så Svullos DVD så hög volym

• MallaMojs

pucken...det är ju inte så ofta folk är här så... Å jag kan ju gå å lägga mig om jag vill

• MallaMojs

Gomorron

Har just vaknat och sitter med frukosten... Ensam hemma, trist Betyder att jag måste plugga ju...

• MallaMojs

Mel...uj, vilken läskig natt. Själv vaknar jag som en zoombie runt 2 och upp å kissar, deppar lite över blodet, sniglar tillbaka å somnar, men aldrig på mage, alldeles för ont i tuttarna

• MallaMojs

Mel...jag tror det är i vecka 24 (läste till å med om de som räddats i vecka 23 - tvillingar) så den miltolpen kan man väl säga att du passerat iaf...

Jag som bara sova framstupa sidoläge *suck* Speciellt eftersom jag blöder lite så ligger jag ogärna på rygg (då det kan rinna du vet ) ...

*suck*

Jag ska gå å handla godis och sen plugga Ses

• MallaMojs

nica...blöder du också? *vimsig* Känns som om att jag är rutinerad blödande gravid

• MallaMojs

pucken...njäe, de ska kolla mina "koaguleringsproblem" vilket ju inte har direkt med graviditeten och att jag blöder att göra... Ska ju på ul/vul 17:e och kanske den läkaren har någon teori

nica...knappt så att jag blir orolig längre, men arg och trött - hoppas du slipper det!!! Jag blöder mest brunt nu också, kan inte fatta vartifrån så mycket gamalt blod kan komma, men när det rinner DÅ är man nojjig kan jag säga...

• MallaMojs

nica...jag tycker att jag har blödit mer när jag ansträngt mig eller burit en massa, men jag vet inte om det påverkar egentligen - det beror ju på varifrån blödningen kommer. Om det är moderkakan som blöder så ska man ta det j*vligt lugnt har jag hört, men så är det inte i mitt fall Jag blir mest trött på att inte veta,, men huvudsaken är ju att alls våra bebisar mår bra. Har du något vul eller så inbokat då?

• MallaMojs

Nähä, jag ska fortsätta plugga...*suck* Seees

• MallaMojs

Två timmar senare ochmina ögon går i kors... Bölar till programmet på fyran nu

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)