Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

nica...ja, jag vet! Det funkar ett par dagar, en vecka max (det längsta jag klarat utan sammanbrott ) så jag förstår!!! Visst går det bra att plugga samtidigt *svär över bokjäveln* ??

Det var lääänge sedan jag var helt blodfri och man kanske får vänja sig...även fast det inte går - mer gilla läget typ! Jag börjar bli orolig att det ändå är något fel, som bara ingen hittat

• MallaMojs

nica...ja, om det "bara" är det som är felet i ditt fall så kommer det nog blöda lite ett par dagar och sedan bli mindre rött...

Jag blöder inget rött alls nu (kan man ens säga bldöer då?) men det kommer brunt guck typ hela tiden? Näe, ska sluta tracka er med  mina äckliga blödningar, sorry!

Ska återgå till boken...jag pluggar ju till tenta på måndag

• MallaMojs

nica...ja, kanske är det ett gott tecken, men samtidigt så kan man ju undra: hur mycket gamalt kan det komma??? *suck*

Nu ska jag ut å äta lunch med en kompis...vill ju knappt gå ut, det regnar

• MallaMojs

Vi måste fundera lite på vad vi ska hitta på när alla kommer till Stockholm... Ok, fika hos pucken kan man nog göra en evighet men det kan ju var nice och äta något på stan kanske?

• MallaMojs

pucken...inte? Det tycker iaf jag - kanske dra till Outlet eller så? Ja, vad tycker ni andra då?

• MallaMojs

nica...ja, då får du inte jobba!!

Men Barkarby Outlet har ju en massa roliga affärer, ibland kan man till å med hitta något

• MallaMojs

nica...men vi ska ju fka hemma hos pucken... Det finns väl typ Pizza Hut där och sen så kan man ju alltid käka köttbullar på Ikea Haha...

Kaffe dricker jag typ en kopp i veckan eller så, DÅ är det gott!

• MallaMojs

nica...söt liten mage

Här är det också tröttis *suck* Läst tre kapitel idag *duktig* varit pålunch med kompis och sovit två timmar på soffan. Nu har vi rensat alla skåp i köket och snart blir det fruktsallad och glass

• MallaMojs

Jag måste också till skolan, i eftermiddag - mitt i min sov-period Tentagenomgång, och eftersom jag läst så dåligt (läs: fattat så dåligt) så kan det vara bra att gå 15-18

• MallaMojs

Taco...ja, det var ju rätt bokstav om inte annat, puckochef

Jag å Magnus hade en lite diskussion igår om hur vi ska göra med "att vara hemma"-biten. Jag sa att jag vill att han är hemma så mycket sommöjligt i början, perfekt eftersom det högst troligt blir på sommaren och då kan han ta semester också... Han är skeptiskt men ok... Sen sa jag att jag hoppas på jobb i januari och att han isåfall får vara hemma januari-maj... Han menar att hans chefer inte kommer bli glada på honom (mitt i högsäsongen blir det) men va f***n...*suck*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)