Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nä, det är ju det som är grejen, man fattar itne innan att man verkligen kommer att glömma hur jobbigt det var!

Nu ska vi också fixa nått att äta!

• Winnertaco

Hallå brudar!

Idag är jag rätt pigg, stumpan sov bra inatt och somnade om fort efter amningarna vid 4 och 7.

Tokig
    Nu är det väl inte länge kvar för dig?? Det är bara att hära ut, jag lovar, det är värt det!

Letw
    Åh, vad spännande, du är verkligen en ängel!!

• Winnertaco

Tokig
    Var inte nervös, det finns fakiskt inget att vara nervös över! Personalen på förlossnignen och bb kommer att ta hand om er! Jag var också jättenervös, men allt gick ju bra!

• Winnertaco

dobbis
    Förut gick jag alltid upp när jag inte kunde sova, numer ligger jag kvar och vilar, för jag vet vilket h-vete det blir om jag är trött och Johanna är pigg senare! Under graviditeten hade jag jordens konstigaste dygnsrytm!  

• Winnertaco

Dobbis
    Jo, eftersom jag sov så värdelöst dåligt i slutet av graviditeten så tycker jag att jag sover jättebra nu Det är skönt! Vilken vecka är du i?

• Winnertaco

dobbis
    Johanna var också ganska lugn i magen, men nu är det värre. Ligga still, vad är det liksom... Inte så skönt när hon sparkar rakt i snittet!

• Winnertaco

Småtokig
    Med största säkerhet är nog allt bra med din bebis, de rör sig mindre och mindre. Blir du orolig, ring förlossnignen direkt så får du komma in på en koll!

• Winnertaco

Småtokig
    Du kan även dricka isvatten, 2-3 glas på raken, det är vad förlossningen brukar rekommendera att man gör innan man åker in om man inte känt nått på ett tag!

• Winnertaco

tokig
    Om du är orolig, så ring förlossningen och prata med någon åtminstone. Jag var ju ine en gång för att jag tyckte att det varit ovanligt lungt, och de var hur gulliga som helst! Efter det kändes det SÅ mycket bättre!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)