Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Letw
    Otroligt fina byxor, dom blir alldeles utmärkta!!

Blärk, jag har feber Undra om jag har fått det av ren utmattning eller om det är nått annat som är fel... Inte ont nånstans, bara feber och allmänt hängig

• Winnertaco

Fru
    Det tror jag faktistk inte, mjölken flödar... Kanske är jag bara trött, vad vet jag...

• Winnertaco

Mjölkmonstret sover!! Helt otroligt!! Idag har hon varit vaken och hängt vid mitt bröst i princip nonstop från kl 13... Jobbigt, men den troliga början till mjölkstockning jag hade igår kväll och under natten är i alla fall borta

• Winnertaco

Ok, 10 minuter sov hon, sedan var det gallskrik igen... Jag bryter ihop, och nu är Andreas ute och går med henne i vagnen, hoppas verkligen att hon somnar!

• Winnertaco

Mel
    Problemet är egentligen "bara" att hon vill amma hela tiden, hon är tyst och lugn så länge hon får amma, men det blir lite jobbigt i längden!

Fru
    Och det har ändå bara gått två veckor för mig, ändå är jag färdig att bryta ihop! Ungen sover ju ALDRIG såvida man inte ammar!

• Winnertaco

Fru
    Det tvivlar jag på, hon kommer att vara såhär i minst två år framöver, det är min framtidsvision... Om det ändå gick att lägga ner henne, liksom... Att hon inte somnar ensam är en sak, men att hon inte ens vill SOVA ensam, DET är jobbigt!

• Winnertaco

Fru
    När gick det över då? (Jag frågar så att jag ska kunna bygga upp en massa falska förväntingar ) Jo, man blir duktig på att följa en massa skitsåpor! Jag har allvarliga funderingar på att köpa en dvd till sovrummet, det är ju inte sååå kul att amma till Våra bästa år varje dag!

• Winnertaco

CaMi
    Min största skräck är den dagen hon inte vill somna vid bröstet heller kan jag säga! Det är vad som håller mig vid liv just nu, hon är ju i alla fall tyst om jag ammar...

Nä, nu har de varit borta länge, nu blir jag orolig

• Winnertaco

Nu ringde min mamma för att fråga hur vi hade det, och jag bröt ihop igen Hon sa att bebisarna känner lukten av mat, därför vill de somna nära mamman och sen vaknar de igen när lukten försvinner. Det låter ju hemskt lovande... Alltså kommer hon ALDRIG att vilja sova ensam *optimisten har talat*

• Winnertaco

CaMi
    Sambon är ute och går med mjölkmonstret i vagnen, och nu har de varit ute länge. Jag är rädd för att hon bara skriker och inte somnar, men då borde han väl ha vänt och kommit hem igen... Jag håller tummarna för att hon sover som en stock och att han tycker att det är lika bra att fortsätta knata och gå så att hon somnar in ordentligt!

Fru
    Det måste jag verkligen testa, J är ju rätt liten än, hon kanske går på det!

Puck
    Ja, VBÅ är bra, men problemet är att numer förknippar jag det med att amma med såriga bröstvårtor....

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)