Oj, vilken dag, det behövs inte mycket fär att jag ska tycka att det är fullt upp nuförtiden heller! Johanna sov från 22 igårkväll till 6 imorse!! 8 timmar!!! Sedan somnade vi om i vår säng och sov 3 timmar till, så jag kan inte skylla på att jag har sömnbrist idag direkt. När vi var ammade och klara var klockan 12:30 och då skulle hunden ut innan vi skulle till bvc vid 13-tiden (de har droppin för vägning mellan 13-15, men kommer man senare får man oftast vänta rätt länge). När vi väl släpat runt hunden en sväng och gått till bvc i ösregnet så kändes det som att hela världen var emot mig. Johannas navel är tydligen alldeles för inflammerad, så nu ska den tvättas med koksaltlösning varke dag, och dessutom måste hon börja äta ersättning på kvällarna. Som jag misstänk så får hon inte i sig så mycket av det eviga snuttandet, utan hon använder mina bröst som napp, typ... Så efter bvc knatade vi iväg till ica och köpte ersättning och en nappflaska. Nu är vi helt slut bägge två, hon sover som en stock i soffan och jag sitter här och halvsover