• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

alla har visst haft skitdagar märker jag. och jag är hopplös på att shoppa. åkte iväg med 1500 och kommer tillbaka med 1300. finns inget som faller mig i smaken nuförtiden.

• pucken

mel
    den var inte svår, men jag hade ju inte pluggat för fem öre. kan ha gått vägen för det känns helt ok, men det kan ha gått riktigt dåligt också. jag bryr mig inte särskilt mycket iaf så var det en exakt likadan tenta som den förra termninen, bara det att borgmästaren i det fiktiva exemplet hette M. Utad och det hette han inte sist har jag för mig

ja, jag tänkte ju att det borde finnas nåt. jag har inte hittat mycket snyggt de senaste två åren. även om jag är hur otrendig som helst så borde det finnas nåt åt mig!

• pucken

fru
    ja verkligen! annars får jag gå naken

• pucken

svärmor har köpt ett wii. min älskade lilla svärmor, henne tycker jag så väldigt mycket om

• pucken

mel
    haha ja, jag hoppas att hon tröttnar så vi kan ta det om ett par veckor hon har ju mitt favoritspel!

• pucken

kickan
    ja, hon är ett orginal minst sagt! hon äter nyttigt också, på doktorns begäran. nu äter hon bara pizza 3 dagar i veckan jag ska iaf dit imorgon spela! nu blev jag sugen på att köpa ett själv igen. får ha i is i magen, kärringen tröttnar *sjunger på mitt mantra*

• pucken

nu ska jag laga food! så vi kan äta glass till efterrätt!

• pucken

jag kommer inte fram på andra forumet! grrrr *nyfiken*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)