Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
fru
konstigt att dina inlägg blir borttagna och inte den som frågar. jag menar, du svarar ju bara. snart får väl jag också skäll eftersom jag fått förfrågningar om att virka och svarat i gästboken!
fru
konstigt att dina inlägg blir borttagna och inte den som frågar. jag menar, du svarar ju bara. snart får väl jag också skäll eftersom jag fått förfrågningar om att virka och svarat i gästboken!
jag fick ju en varning för att jag startade en tråd om hur mycket jag tyckte om micke var nåt år sen, och de menade på att jag slösade med resurser. så då spammade jag med anmälningar på andra trådar som slösade med resurser
japp det är sant! helt jävla absurt, trådarna jag anmälde var inte heller slöseri. nä självklart inte, alla vill ju veta hur många bajskorvar man sket senast. tur att jag inte är långsint
malla
var du med i den? jag orkade aldrig riktigt engagera mig.
haha jag fick ju varning för att jag startade en tråd med nedräkning till 1000 besökare i min pres. jag hade väl 300 eller nåt haha, kom upp i 500 sen tog de bort min tråd.
förresten måste jag bara ha den rosa medaljongklänningen? är det bara att ta kontakt med en säljare då? tänkte vänta och spana in aprilnyheterna och sen beställa allt på en gång.
haha jag kommer ihåg när nån skrev att jag var ett pucko. jag anmälde och det blev avslag med motiveringen "du har skrivit att många på fl är knäppgökar, i din sambos gästbok". ja, det är ju verkligen så att två fel blir ett rätt
fru
va är du säljare?! hade jag ingen aaaaaning om!
NU är min kusse online igen. tyckte väl det var konstigt att hon inte varit inloggad ett par dagar.
fru
kan man göra det? för då blir det skitbra! jag vill megagärna ha en