Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Varför har inte jag en massa saker att sälja på tradera?? *muttrar* Jag har funderat på att sälja mina byxor som jag inte kommer i längre, men målet är ju att komma i dem igen, så då verkar det ju dumt att sälja dem...
    Hoppas att ni hittar styrka att dra det till domstol och tt ni VINNER!!

• Winnertaco

Jo, det är sant... Hon har väl ca 30 bodysar nu, så hon hinner väl använda alla 1 gång innan de är för små, så lite får man väl ut för dom. Fast de kanske ska sparas till nästa bebbe!

Ut.. ja, det borde jag ju ta mig, hunden blir väl galen här snart. Men det är ju snöstorm!! Suck...

• Winnertaco

Vi har lånat rätt mycket kläder av Andreas faster också, därav det offantliga antalet bodysar!

Här är det snöstorm! INTE kul att gå med både hund och vagn. J var hungrig, så hon skrek hela tiden, tills det var ca 100 m kvar, då tvärsomnade hon och nu sover hon som en stock. Hon borde äta, men jag vet inte om jag har nån lust att väcka henne nu när hon sover så gott

• Winnertaco

Det löste sig alldleles av sig själv, hon vaknade och gallskrek. En flaska ersättning senare så är hon glad bebis igen!

Puck
    Jag har redan köpt godis, och jag är inte ens sjuk!

• Winnertaco

Fru
    Åker de begagnade kläderna ut för att de är fula eller bara för att?
    Nästa månad kommer det väl två trevliga räkningar från csn till mig. 14 000 ska jag betala tillbaka i år, trevligt...

• Winnertaco

Härligt, letw!!

Fru
    Oj då! Fast det är ju ni som ska vara nöjda, och vill ni inte ha det ni får så är det ju så! Jag skulle inte ta illa upp om nån bytte det jag köpt åt deras barn, men vissa gör ju det...
    Det är konstigt att vi inte fått nån räkning på bilskatt...

• Winnertaco

Har ni planerat att släpa med er karlarna på träffen? Andreas ska med till sthlm, men han ska träffa en av sina kompisar.

• Winnertaco

Puck
    Haha... nej, det tycker jag inte alls

Nä, allvarligt, ni andra? Så jag vet om jag ska släpa med mig Andreas...

• Winnertaco

Äh, jag dumpar nog Andreas i Bromma hos hans kompis i vilket fall, jag orkar inte släpa på honom

• Winnertaco

Förresten, letw så kan ni säkert åka med oss från Uppsala annars! Vi kommer ju den vägen!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)