Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mel
    JA, det kan ju bli så, har man väl fått för sig nånting så är det omöjligt att ändra på!

• Winnertaco

Fru
    Ja, det stämmer ju alltihopa

Vet ni, vår granne var här och hälsade på nu på kvällen, och hon hade sin gravida syster med sig! En JÄTTEFIN gravidmage!! Jag blev så avundsjuk!

• Winnertaco

J ligger i babysittern nu, och jag gungar henne. Hon skriker, blir tyst, somnar, sover 5 min, vaknar och skriker och så börjar det om igen... Varför kan hon inte bara somna?!?!

• Winnertaco

Detr skedde ett mirakel här hemma igår kväll, jag matade J i sängen, rapade henne, stoppade i nappen och så somnade hon på två sekunder... Andreas la över henne i sin säng vid 00, hon sov till 06!

• Winnertaco

Nu har vi köpt en ny vagn Eller en begagnad, men den är snyggare i alla fall! Riktigt nöjd är jag!!

• Winnertaco

Mel
    Åh, ska ni vara hundvakt igen, vad roligt! Jag var nyss ute med vårat monster, det var fruktansvärt otrevligt utomhus här Jag är såååå pigg idag, Andreas tog hand om J inatt och tryckte i henne en flaska ersättning så att jag slapp amma 1 - 1½ timme, utan fick sova hela natten istället. SKöööönt!!

• Winnertaco

Kickan
    Massor! Mina bröst växte 2 bh-storlekar i början, men sen gick de tillbaka litegrann! Nu är det meloner igen när jag ammar!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)