• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

ja, det blir nog det. får virka och sälja på tradera pengarna är inte direkt nåt problem, speciellt inte om micke får jobb. jag har verkligen ont i magen av den här kursen. hela magen gör ont, från naveln upp till brösten, och så hela vägen runt ryggen. det ömmar när jag trycker på den. började igår, när kursen startade om efter uppehållet på en månad

• pucken

nja, lyxhustru är lite att ta i vi hamnar väl på samma inkomst som snarare

• pucken

mm egentligen *drömmer* måste samla krafter och ringa läraren bara. och han verkligen motsätter sig avhopp. vi får se, ska pilla lite med inlämningen och se om allt känns bättre.

• pucken

han kan ju det, eftersom vi skriver rapport. om jag hoppar av så har jag ingen rapport att skriva eftersom vi skriver i grupp. om du hänger med =)

haha vi ska till lekplatsen idag med. agge sov så gott i natt, antar att det gjorde honom gott att krypa i smutsen

• pucken

men va dåligt! vissa lärare är helt värdelösa! grr

gud va gott det var med lunch! måste ha mer =)

• pucken

uj jag åt frukost 8.30. och jag var nästan död innan lunch jag är konstant hungrig! inte lätt när man försöker hålla sig till bra mat och inget småätande.

min lärare är då helt ny för den här kursen, han har aldrig haft den tidigare. så därför känner han att han måste bevisa att han klarar av det, och kör extra hårt med oss. tror inte vi fått ett enda uppmuntrande ord på hela terminen.

• pucken

ja, det är verkligen helt hopplöst ibland. jag och jag hoppas som fan att micke får jobbet, så kan jag skylla avhoppet på det slipper tysken övertala mig till att vara kvar. finns ingen chans att jag kommer orka plugga om micke jobbar. den insikten har jag iaf kommit till.

• pucken

mm dagjobb. tror han, de har olika skift men han kommer bara jobba på samma hela tiden.

jag skulle lugnt kunna fixa skolan, om det var som förra terminen. och om han inte ansträngde sig för att väcka ångest i alla hela tiden! jag orkar inte ens ta tag i sakerna, ligger bara och stirrar in i väggen här hemma.

• pucken

taco
    haha det låter som en fin idé

fru
    du kan ju komma hit och käka glass med mig jag samlar krafter så jag kan ta mig till ica. det får bli en glasstorsdag idag känner jag.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)