• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

äh jag mailade studentexpen, men de hänvisar mig bara till min lärare. och honom får man ju inte nåt vettigt svar av! typiskt.

taco
    men glass gör mig gladare iaf för stunden.

malla
    csn är nog det minsta bekymret, mest avhoppet som kommer att strula antar jag. jävla 15-poängskurs!

• pucken

jag tror egentligen inte att det går. det är olika ämnen varje termin, och sen skriver man en fet rapport i grupp. hoppar jag av gör min grupp klart hela rapporten utan mig.

• pucken

ja, det är det jag är rädd för jag vet inte om jag kan övertala läraren till att låta min del av rapporten vara kvar, så jag kan skriva den nästa termin. så att min grupp alltså lämnar in en ofullständig rapport, går säkert att kringgå mina variabler.

• pucken

nu är jag på mycket bättre humör agge och jag har varit på lekplatsen och gungat!

• pucken

malla
    om du väntat en vecka kanske micke kunnat fixa 20% på åhléns

• pucken

åh varför är det så mysigt med gravida magar!? och den har ju visst växt malla!

• pucken

malla
    nä, han har inte fått det ÄN. jag vet inte, men han säger att de hela tiden säger att han passar jättebra och att det ser vääääldigt lovande ut. är ju taskigt att sitta och ljuga gång på gång?

snoka reda på mobilnumret och skicka sms

• pucken

är det vår granne som är kompis med din pappa tro? hon fick tvillingtjejer förra året också.

• pucken

hmm kanske ska snoka lite jag vet iaf att grannen, ja en i andra porten, fick barn nån gång på samma halvår som agge föddes. inte för att vi nånsin sett nån gravid utom jag men =)

• pucken

och enligt eniro fanns visst en anna i 19a! tänk om det är hon? då kan du komma på fluffinsfika efteråt

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)