Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
malla
då bestämmer vi en dag snaaart
mel
jag kan skicka en med posten, när jag skickar bodyn. som jag har glömt posta förstås =)
malla
då bestämmer vi en dag snaaart
mel
jag kan skicka en med posten, när jag skickar bodyn. som jag har glömt posta förstås =)
mel
nä, så kan du inte säga om lilla posten
taco
vi måste ju göra fluffins till nästa träff! den där boken är min bibel måste baka snart.
läggdags!
nu kan jag berätta att jag är på riktigt dåligt humör. 7.20 GICK jag halvtimmen till jordbro för att ta tåget därifrån. väl där har jag fått med mig FEL kort bara för att micke VÄGRAR slänga de gamla korten och låter dem ligga kvar i plånboken. så jag får GÅ hem och nu hittar jag ändå inte det giltiga kortet. så jävla sur jag blir.
riktigt lack är jag. så nu kommer jag för sent till skolan =(
lika bra att gå till tåget igen då. den som ligger 2 min bort den här gången
*världens mest bedrövade puck kikar in* det märks att det är rapportkursen som börjat ige. vi har haft EN lektion och jag har redan dödsångest vi hade en inlämning för en dryg månad sen, och min var i princip underkänd. jag satt verkligen intensivt med den och gjorde mitt allra bästa. jag bad om hjälp en miljard gånger men fick ingen. idag sa läraren att jag borde ha kontaktat honom så jag kunde få hjälp med material, men det har jag ju gjort! blir så himla ledsen, jag tar alltid sånt personligt. så imorgon ska jag ringa och fråga om det går att hoppa av ändå, jag kommer inte orka med den här ångesten i 2 månader till
taco
jag vill inte slösa med studiemedel, jag har bara så det räcker till utbildningen har för det här året och en termin till, och det är precis vad jag har kvar eftersom jag tänkt läsa statistik sen.
ska se om jag kan få agge att sova, så kan jag gråta en skvätt.
det var lyckligtvis inte så svårt =) synd att jag inte har nån glass hemma, hade varit perfekt tröstätning. kanske tur i oturen att jag inte köpt nån i helgen?