Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Taco...ja, det var gott, men helt plötsligt så mådde jag illa Jag köpte sånna Kattengodisar, Vinter...sååå gott!!!
Taco...ja, det var gott, men helt plötsligt så mådde jag illa Jag köpte sånna Kattengodisar, Vinter...sååå gott!!!
pucken...haha, sist ut och först in
Mel...jag är likadan! Har en massa som vi måste fixa i lägenheten men jag orkar inte ringa för jag vill inte ha bovärden springandes här Haha...
Hemma från ett läkarbesök som påvisade min oerhörda HÄLSA Haha, känns så onödigt att åka ifrån skolan (detta var enda dagen som jag kunde träffa hon som jag tar över efter) för att få veta att alla blodprover ser mycket bra ut och tja, inget mer... *suck*
Oj, jag borde också lägga in räkningarna, men det är så jobbigt att göra det på den bärbara datorn som inte har ett nummerbord försig liksom, så det får bli imorrn...
fru I...den funkar fortfarande inte alls?
Mel...ja, det tar ju dubbelt så lång tid då så det får vänta Tror vi har rätt så mycket räkningar denna månad, men nästa är värsta på länge...med mitt CSN å så
men förhoppningsvis så har ju jag fått ordentlig lön då (månadslön får man väl inte en hel månad i efterskott??).
kickan...jag ska betala lite över 9000 detta år, så 2300 i kvartalet tror jag det var... Det är en massa pengar om man har det lite fattigt. Men man kan söka om nedsättning och då beräknas det på ens beräknade inkomst innevarande år... Måste fan våga fråga chefen på måndag hur det blir med lönen, men man måste väl få lön samma månad???
kickan...så då skulle jag få betalt för tre dagar i slutet på februari då? Hmm, jobbigt isåfall...
kickan...ja, det är väl så, men jag tänkte att det inte är så när man får månadslön...kanske att de går mellan 20:e och 20:e (som på sambons jobb)... Ja, jag måste iaf ta mig mod till å fråga på måndag
kickan...tycker sånt är så pinsamt att fråga om bara
Hur mår NI då?