• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    japp, just den. jag är överlycklig =)

• Melisabeth

taco - får hålla tummarna.. vill inte att du skall bryt ihop.. du skräms.. =/

Pucken.. men sedär.. du verkade fatta mer än du trodde ju =)

JAg funderar på om jag skall dricka choklad inna jag går och lägger mig eller om jag bara skal slänga mig i bingen. humhum.. är trött efter "uppgåendet" i morse...

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

godkväll!

vi sitter fortfarande kvar på andreas jobb. men förhoppningsvis är vi härifrån på ett par timmar eller så....

• Fru Indosaurie

taco
    tro mig, jag vet vad bryta ihop betyder, jag lider med dig.
    Jag fick följa med fred till jobbet ikväll för att wilma skulle somna, 1 timme gick jag och nu sover hon än kors i taket.
    Det blir väl en sen natt men det kan jag ta, bara hon inte är så förfärligt grinig som hon blir om hon inte sover.

• letw83

godkväll fru i
    idag har jag fått mera av det rosa tyget. har väntat på det för att kunna göra setet till wilma. så till veckan nån dag har du det

• Winnertaco

Mel
    Problemet är egentligen "bara" att hon vill amma hela tiden, hon är tyst och lugn så länge hon får amma, men det blir lite jobbigt i längden!

Fru
    Och det har ändå bara gått två veckor för mig, ändå är jag färdig att bryta ihop! Ungen sover ju ALDRIG såvida man inte ammar!

• CaMi

Fru: Vi har sovproblem här ikväll igen... *suck* Han är rätt billig på kvällarna kan jag säga. Men på dagarna skulle jag å andra sidan inte byta honom mot allt i världen!

• Fru Indosaurie

letw
    grejt!

taco
    här är amning det enda som funkar om hon blir övertrött eller är riktigt ledsen.
    Men det där som du går igenom nu går över, tro det eller ej.
    W somnar fortfarande inte ensam dock.. hon har gjort det kanske 10 ggr sammanlagt, annars är det bröstet eller promenad som gäller, det är rätt påfrestande måste jag säga.

CaMi
    Haha nää visst är det så, när man får ett leende så glömmer man ALLT
    W. brukar somna vid 23-00 någon gång så här har vi full rulle. Hon somnar ju oftast vid bröstet och så länge vi gör så så slipper vi "bråka" med henne. Dock måste vi ju sluta någon gång..

• Melisabeth

taco - jo fast det låter ju inte som rena drömmen direkt att ständligt amma heller.. även om de är tysta då.... hmmm nä skall inte tänka så nu.. då kommer jag ångra mig =)

Min lilla tycks sova iaf, så jag skall nog gå och göra detsamma innan hon får för sig att vakna och hålla mig igång =)

Nattis =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

Fru
    Det tvivlar jag på, hon kommer att vara såhär i minst två år framöver, det är min framtidsvision... Om det ändå gick att lägga ner henne, liksom... Att hon inte somnar ensam är en sak, men att hon inte ens vill SOVA ensam, DET är jobbigt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)