Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco =)
    Jo vi såg ju fötterna tydligt en gång när hon liksom "sprang" å insidan mage.. de stack ut ordentligt =) Inte tår som syntes iofs, men allt är ju trevligt =)

Det roligaste var ju att överbevida A som inte trodde mig när jag sa att det var en hand
    Det blev tyst på honom när han fått svar på tal av damen där inne =)
    *fniss*

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

taco - jag har ont i rygg, höfter, bäcken, svanskota och lår... mest hela skiten mellan knän och skuldror alltså.. =/ tror det är foglossning (bör väl vara) eftersom jag känner mig "skranglig".. dvs att det inte sitter ihop riktigt som det ska.

Mår illa lite då och då, men inte alls lika konsekvent som tidigare =)
    Lite lättare sammandragningar ibland också.. men inte ofta
    Får blodsocker fall och yrsel då och då.. Men inget som jag inte överlever just nu iaf =)

Haha, oj vad kry man låter =)

• Melisabeth

jag skall till BM nästa vecka.. så tänkte höra med henne då =)
    Jag är lite förvånad över att hon inte sagt ngt alls om saken eller frågat eller så...  Men hon bör väl kunnna säga ngt iaf om jag frågar =)

Tror att en anledning till ryggen just är att jag svankar såpass mkt.. inget som grav får mig till, jag har alltid väldig svank... så nu hänger väl nga extra kilon just på svanken och gör den extra mkt... antar jag.. Höfterna/bäckenet är värre än ryggen oftast iaf, och det vore ju skönt att iaf få svar på att det är/inte är foglossning, eller vad man kan göra åt det =)

• Melisabeth

Jag får ta upp saken med BM nästa vecka, och höra vad hon säger, men hon borde väl kanske kunna rekommendera ngn sjukgymnast eller så om inte annat =)

Var så länge sedan nu som jag höll på med dansen tyvärr, annars - då hade man ju hållning värre =)
    Tänk om sådana saker kunde sitta kvar istället för att tyna bort, vad mkt bättre det vore =)

Jag måste berätta, fick så sött av en kompis. Jag vet inte vad de kallas men är små stickade tofflor till Ella, sådana där som mer eller mindre är ett rör med öppning för att köra in foten i =) Vet inte om de kommer passa, de är så himla små men rätt töjbara, men de är ju såå attans söta =)

• Melisabeth

Wee - jag lyckades vara tyst i typ 1-2 timmar ju Kickan =)
    Tänkte du ville berätta själv =) *klappar mig lite på ryggen* *asg*

Jag fick starkt plus nga dagar före dag 28... men eftersom min cykel brukar ligga på 32-35 dagar så blev det ju typ 7-10 dagar före BIM... Men det stämmer nog inte så bra när cykeln är så lång =)

• Melisabeth

Haha - skulle det vara samma sak om vi vore en bunt karlar?? Att vi skulle vara stolta över att ha varit tysta i nga timmar =)

• Melisabeth

Haha - ni tror alltså inte det är sant som det brukar påstås att karlar inte skvallrar =)

• Melisabeth

Haha, trevligt att höra att det inte är sant då.. att det är kärringar som skvallrar =)

Fast jag måste säg aatt jag är dålig på att vara tyst när det är bra saker... Händer bra saker så vill jag gärna delge det =)
    Men är ju såpass behärskad iaf att jag kan vara tyst om andra.. är sämre med mig själv =)

• Melisabeth

pucken - ojdå--- vi är ju världssämst på att ens komma ihåg våra speciella dagar, så jag har ingen aning....
    Skaffa hem lite ätbar massageolja och bjuda honom på mer än middag kanske =)

Nej oromantisk som jag är har jag nog inget bra förslag =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)