• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Hur mkt betalar man av på CSN per månad Malla?

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...jag ska betala lite över 9000 detta år, så 2300 i kvartalet tror jag det var... Det är en massa pengar om man har det lite fattigt. Men man kan söka om nedsättning och då beräknas det på ens beräknade inkomst innevarande år... Måste fan våga fråga chefen på måndag hur det blir med lönen, men man måste väl få lön samma månad???  

• Kickan 84

Malla:

Kommunen brukar ha i efterskott lönen, men vet ju inte hur ni har det nere hos er!

Urkas, bävar inför att betala tillbaka CSN!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...så då skulle jag få betalt för tre dagar i slutet på februari då? Hmm, jobbigt isåfall...

• Kickan 84

Malla: Ja, så funkar det iallafall här... men det kan säkert vara olika! Men de flesta har ju betalning i efterskott som lönesystem, just för att inte stå utan på direkten när man slutat jobba.

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...ja, det är väl så, men jag tänkte att det inte är så när man får månadslön...kanske att de går mellan 20:e och 20:e (som på sambons jobb)... Ja, jag måste iaf ta mig mod till å fråga på måndag

• Kickan 84

Malla: Det är nog säkrast!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...tycker sånt är så pinsamt att fråga om bara

Hur mår NI då?

• Kickan 84

Jo, det är okej!

Magen i uppror och sticker, skär och värker i livmodern, annars uppblåst och gasig med enorma boobs! Sovit nu några timmar och M bakar skorpor, what a MAN!

Hur är det hos er?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)