• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru i
    jaså? det trodde jag inte.

hur mkt får jag då?

• letw83

fru

näe. nu ska vi iväg. ska lämna igen hyrbilen med pappa samt välja tapeter. först måste jag bara väcka A...

• letw83

yes box. stockholm är räddat om petra kan lägga ut för tåget tills vi får pengarna i slutet på feb? ska ev höra om vi kan få dom redan i mitten på månaden. iaf luleå kommun betalar ut två gånger i månaden.

• letw83

min andreas följer oxå med. vi ska först förbi uppsala på fredagen för a har en massa kompisar där. sen tar vi bussen till stockholm på lördag morgon. dock får han väl stanna med micke på lördagen eller nåt. beror på vad vi ska göra. freds tårta får han väl följa med och smaka kanske? så inte fred blir ensam kille söndag hade jag och a tänkt drälla på stan.

puck
    är det ok om vi tar 22.11 tåget hem på söndagen. då måste vi väl stanna till 20 nånting. annars det som går före går redan kl 17.
    jobbar väl imorrn iaf, så får du föra över dom sen.

• letw83

puck
    okej. trä den andra trådrullens tråd jäms med den första trådrullens tråd. sen trär du nålen och syr. OBS!! kolla så att du har raksöm inställd. annars går nålen av!!!

taco
    han får ju följa om han vill. så har a nån att umgås med=)

• letw83

puck
    yes. man har bara en undertråd. och två övertrådar. sorry att jag var seg. skruvar upp hatthyllan samtidigt

taco.
    okej. vi behöver bara skjuts dit iaf. hem åker vi direkt från stockholm. vore najs att få skjuts

• letw83

fru
    ja fast tygaffären i sumpan tänkte jag ta efter vi har ätit tårta hos er sitter inte och åker tvärs över hela stockholm två gånger på en helg
    den andra tygaffären har öppet söndagar. det har jag kollat=)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)