• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco
    låter som en bra plan då. onödigt köra ända till vh och sen vända

• letw83

taco
    ännu mer nice=) fast dom har ingen bilbarnstol....

• letw83

skulle tokig köra bil tro? annars blir det trångt...eller mel? har malla bil?

• letw83

jag har åkt taxi i haninge en gång. men då åkte vi bara från tunnelbanestationen så jag hittar nog inte dit. vart ligger det i förhållande till kungens kurva för dit hittar jag från sunbyberg. tror jag

• letw83

taco
    okej.

vi kommer köra vilse. det är jag bäst på när vi skulle på ikea i sundsvall och skulle hem hamnade vi utanför stan nånstans. vi var så glada över att se ikea när vi kom så vi tänkte inte på hur vi körde=) men vi hittade hem

sen när vi hälsade på en kompis i eskilstuna skulle vi köra bil till en annan kompis i uppsala. sen när vi skulle hem så hittade vi inte påfarten till e4. detta för att jag surrade om att norrtälje kunde det ju inte vara för det var ju norrut

• letw83

fru
    okej. vi hittar säkert ändå. och ska vi till er först åker vi bakom er hela tiden

• letw83

men hur lång tid tar det för alla att köra. vi kan ju ta tårta vid lunchtid? (12) och sen affärer och sen middag vid fem?

• letw83

puck
    bra ide. men då åker taco och vi förbi sumpans tygaffär på vägen. och så tar jag och a den andra affären i sickla på söndagen. då har vi ändå gott om tid.

och så möter vi upp fru i sumpan och så guidar dom oss till puck.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)