Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
tokig
foto, foto, foto
tokig
foto, foto, foto
mel
precis=)
måste gå och grejsa lite. har fortfarande inte kommit i ordning=)
taco
haha, nej, jag är världens segaste. åker förbi en postlåda ikväll. postar dom då. *lovar*
taco
hur stor är hon nu? jag sydde dom i 62/68.
taco
perfekt=) tror du hon kan ha det innan stockholm eller ska jag ta med det då. blev ändå 22 i porto...nog för att vi har frimärken men ändå.
taco
nej, men det är ju kul om hon kan ha det så länge som möjligt. aja, får se hur jag gör. skriver iaf om jag skickar.
nu har vi städat ut det sista. har jobbat hela dagen, är aptrött, håller på att bli förkyld och ska jobba hela dagen imorgon oxå. sen har jag hållt på frysa halvt ihjäl oxå för jag var på ett ur och skurdagis och det var väl en 16 grader kallt ute.....skitdag alltså. enda ljuspunkten är att jag har köpt tyg till våra nya gardiner och jag hoppas jag orkar sy dom imorrn. samt så har tågbiljetterna kommit. resan är definitiv
nu ska vi sova. godnatt=)
andreas påstår att bebisar inte är söta han menar på att söta blir dom först vid 1 års ålder
spelade ingen roll hur många söta bebisar jag visade han. han höll fast vid det...!!!
jag sa att du kommer tycka annorlunda när vi får egna
taco
jag håller nästan med. dom flesta är söta som bebis. men vissa växer ifrån det....
här snöar det massor. tur man inte har hund=)
mel
nej alla kanske inte är söta. men a tycker att alla per automatik är fula. tom dom som faktiskt är söta.