Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Varför bryr sig en 15-åring ens om abort hit eller dit? Men jag hade gärna läst argumenten och sluppit ledsamma bilder...
Varför bryr sig en 15-åring ens om abort hit eller dit? Men jag hade gärna läst argumenten och sluppit ledsamma bilder...
kickan...jag håller tummen för dig imorrn, vilken tid är det? (Hinner jag höra hur det gått innan jag går till jobbet?? ) Det är ju lite tidigt men man borde ju som sagt se om det är på G ok å så... *svammel*
Jag var på första i vecka 7+någonting och då såg man väldigt tydligt två "hål" med fladdrande hjärta i...
Han fjortisen skriver i min gästbok: "Ärligt talat har jag inte dåligt samvete över att ha förstört din dag." *asg* Han är sååå komisk... Idiot!!! (å nej, jag har aldrig fått en varning!)
mel...det var just det jag skrev och undrade om nu får se om jag får något korkat till svar, eller så mejlar han en bild kanske
Jag skrev också att jag redan vet precis hur en liten skit i vecka 18 sen ut så...
Man borde nästan anmäla länken han har i pressen ju...
fru I...vad var det du skulle sälja nu igen??
Jag har överlevt, men det är fan knappt... Vaknade upp i morse med halsont och äckelhosta Hur typiskt är inte det då? Men en lektion funkade...
pucken...det är 80% och jag får 20 000 för heltid
pucken...näe, det får gå Känns skönt att ha bestämda tider och garanterad lön, till skillnad från på Coop...
pucken...vad innebär observationen då? Alltså, vart ska ni titta någonstans?
fru I...svarade du någonsin på vad det är du ska sälja?