Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Fick vi ingen Mel-rapport?!!
Jag är ruggigt sjuk fortfarande och ligger här å tycker synd ommig själv... Ska försöka få tag på en läkare imorrn...
Fick vi ingen Mel-rapport?!!
Jag är ruggigt sjuk fortfarande och ligger här å tycker synd ommig själv... Ska försöka få tag på en läkare imorrn...
taco...ooo, vad skönt! Vart har du gjort av familjen då?
taco...aha, skönt att vara ensam ibland iaf!!
Jag har ju varit supersjuk hela veckan så jobbet har varit sådär - har ju varit där rent fysiskt iaf
taco...jodå, de har varit väldigt snälla, över förvantan liksom. En del har testat mig allt vad de kan, och jag har ju inte kunnat skrika på dom direkt heller så
pucken...åhh, vilken snygg tårta
Tjolahopp tjejjer! Här har vi borrat upp nya hyllan i sovrummet och varit å veckohandlat Känner man sig värd den där glassen som slank ner i korgen, ja - jag harju ingen röst heller så *hittar på ursäkter*
Jag gillar inte alls glass egentligen men det funkar liiite mot det ondai halsen Köpte nougatsås också
Man ska kunna spara word som pdf (och då kan man inte ändra i dokumentet och inte heller se vem och när det skrevs på samma sätt som i Word) men jag kommer fan inte ihåg hur man gör...
Idag ska jag till läkaren, hoppas på dundermedicin eller att han iaf säger åt mig att vara hemma
letw...uj, vilken jobbig sits - massa pengar ju
Hoppas att hyresgästföreningen hjälper till!
Uj, jag blir lite rädd - vi hade ingen ordentlig besiktning när vi flyttade in Massa som var paj redan då liksom ju
Kanska ska ta tag i sånt nu!