Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
haha, låter lite roligt när du säger så=) men om du ska vänta så länge har vi ju gooottt om tid på oss. inte för att jag vill vänta så länge förvisso. pillrena tar slut sista juni
haha, låter lite roligt när du säger så=) men om du ska vänta så länge har vi ju gooottt om tid på oss. inte för att jag vill vänta så länge förvisso. pillrena tar slut sista juni
nja, jag vill helst inte, sen kan det ju vara bra att vila kroppen från hormoner ett par månader innan. antingen kör vi med gummi nån månad efter det eller så sparar jag ihop till en sån p-dator. vi får se hur det blir med jobb och så på a:s front. på min sida verkar det då finnas jobb så det räcker och blir över=)
jag räknade ut att om jag får jobba innan får jag ut sammanlagt 80 000 mer än om jag går på lägstanivå
jo det är rätt rejält!
hmm...bra fråga, vet inte, men jag tror att tv4 är ikapp usa. den 7 februari börjar det om i usa iaf.
nu ska jag dra. ska en sväng till mamma och pappa och hämta lite grejer.
är jag oxå helt bedårande då för att jag kan sy
städa, städa. främmande sen=)
sen är det ju så att frus nacke inte pallar att bära wilma hela dagarna heller.
snygg tårta puck!
tredje gången gillt, första gången försvann det?, andra gången blev det databasfel)
puck och mel
akut hjälp i hemliga forumet!!!
uppdaterat andra forumet. men det blir nog kvar. hintar lite fint=)
attans jäkla skit!!!!! bovärden från gamla stället har ringt. det luktar tydligen kattpiss om golvet i toan trots att vi aldrig haft kattlådan där någonsin. vi undrade om det inte var så att det kom från grannarna under och spred sig via ventilationen som sitter i toan. Nej, det var golvet som luktade. mellan 5-10000 ska vi betala tydligen....
Jag vägrar, ringde hyresgästföreningen och vi hoppas på det bästa nu.
Grejen är den att Andreas mamma städade ur toan på lördagen. Då luktade det inte innan och vid det laget så hade ju katterna varit ute ur lägenheten en vecka. Sen var vi dit på söndagen och skulle fixa en tapetskada men det gick inte. Så vi fick åka dit på tisdagen istället. Varken då eller på söndagen luktade det, kan ju både jag, andreas och hans mor intyga. Men sen, så lämnade andreas in nyckeln på onsdag lunch, ny hyresgäst flyttar in och helt plötsligt börjar det lukta! vart i h-vetes namn ska vi få dom pengarna ifrån....
sen hade ju miffot (andreas ) ingen hemförsäkring, dumt, jag vet. Men jag har för mig att det ändå inte gäller vid skador åsamkade av djur.
Trevligt liv. kan det bli bättre?
han påstår att katterna måste ha krupit in och kissat under badkaret som att det någonsin skulle hända. den ena ryms knappt där under och den andra skulle då aldrig våga. men vad hjälper det. lär ju inte hålla i rätten
dom skulle iaf kolla under badkaret och se om det går att se att det är katturin som har förstört det. kom dessutom på nu att grannarna under har klagat på att det mest troligt är mögel nånstans i huset. tjejen som bor där har hostat konstant sen dom flyttade in i höstas....
kan det vara super-10:et som luktar? det har en mysko doft men kattpiss luktar det då fan inte....