Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
mel
förvisso. men om dom inte blev argare än såhär nu lär det ju vara lugnt när det är min tur.
puck
haha
mel
förvisso. men om dom inte blev argare än såhär nu lär det ju vara lugnt när det är min tur.
puck
haha
malla
nu kan du läsa men jag har inte skrivit nåt i bloggen om det. bara i andra forumet. skriver en snabb sammanfattning i bloggen nu.
ang hyresgästföreningen vet vi inget mer som är viktigt. ska ringa dom imorrn. för hon ringde inte upp den muppen.
malla
vi har den bara till hemliga saker
mel
har svarat på ditt inlägg i andra forumet.
puck
svarat
puck
du får iaf lite avlösning när vi kommer ner. om han inte är rädd för oss såklart:)
alla bara sover och sover. jag väntar på att få ringa hyresgästföreningen. dom öppnar först halv nio. sen hoppas jag att dom inte ringer om jobb för jag måste ju verkligen reda ut det här med golvet. och det går ju väldigt bra om jag ska jobba. dock är det kluvet. Jag är ju övertygad om att det här kommer lösa sig vilket gör att det är eg berättigat att säga nej till 800 kr före skatt för vi "sparar" ju 4000 om golvet löser sig. Men löser sig inte golvet så är dom där 800 ganska mycket.
iaf har jag uppdaterat andra forumet.
taco
tja, pratat med hyresgästföreningen. hon skulle ringa bovärden igen om en massa grejs. inget nytt iaf. börjar kännas hopplöst iaf för ingen tycker vi har rätt utom ni och tyvärr räknas inte ni