Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

jag ska bli är det tänkt.
    måste boka in 5 partyn först dock..

nja hon var trött, hon ville inte simma men hon åkte i mammas knä och bet på en badleksak

• Fru Indosaurie

nja, jag måste boka 5 partyn. Eller jaha, du ska vara ensam på partyt menar du?

Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle räkna flträffen som ett party. Bara någon kan stå som värdinna så att jag kan redovisa det till min coach.
    Vem vill ha rabatt?

Japp hon hade simblöja. Eller. Hm ja alltså såna som man använder flera ggr, inte dom man köper som är som vanliga blöjor för dom är inte lika bra.

bra att du la neg. iaf! vilken värdelös skit

• Fru Indosaurie

Ja klart det ska bli ett party. Så. Bestämt.
    Vill du vara värdinna då?

om hon lägger neg kan man ansöka om att dra tillbaks omdömet tillsammans, men då kräver det såklart att hon ger dig dina pengar tillbaks.

• Fru Indosaurie

inget? bara stå som värdinna på papperet, få rabatt eller en present och jag får lämna dina uppgifter (namn & adress) till min coach så att hon vet att du har bokat ett party

• Fru Indosaurie

Jag som säljare ska fixa värdinnor som vill ha ett party och värdinnorna i sin tur bjuder in sina vänner.
    Som tack får värdinnan en present eller rabatt på det hon (eller han) handlar.
    Så har man haft ett party har man ju inte fler på raken, därför krävs ständigt nya värdinnor

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)