Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
ooh vad snygg denna är! www.pingpong-online.de/osc/images/60100950.jpg måste nog klämma lite på den på babyland kanske man ska byta
ooh vad snygg denna är! www.pingpong-online.de/osc/images/60100950.jpg måste nog klämma lite på den på babyland kanske man ska byta
nää såg att det var en tobi, inte mobi, den går inte att ha bakåtvänd. Suck
Klart vi ska ha en rosa, men inte för 1000 kr mer = beställa från tyskland men mobi finns tydligen bara i sverige och finland
puck
men den bruna var på erbjudande endast den dagen så vi köpte och skulle ta hem och tänka, vi åkte dit för ett par simbyxor ju.
det finns ju inga rosa vad jag vet, förutom det där lilla på maxi cosin som man inte ens kan ha bakåtvänd
varför gör han det?
vi har väl inte hur lång bytesrätt som helst så jag har inga större hopp om det. Jag gillar brunt också
W är ju lite väl för stor för babyskyddet, men det är så skönt att fästa det på chassit när man är ute smidigt, kommer bli skitdrygt med den andra stolen
ja men att frakta en sovande Wilma fram och tillbaka från bilstol till vagn när man gör en massa stopp blir väl kanske ingen hit..
ja det kan man ju hoppas. Det blir ändå mkt bökigare, nu är det bara att ta ut hela stolen. Sen måste man knäppa loss henne från bilstolen, knäppa på sittdelen, knäppa fast henne i den.. fler steg bekvämt är det med babyskydd.
haha ja. allt för att underlätta för en shoppinggalen mamma
nää faktiskt inte kanske ska prova den nån dag.
så kan man ju också se det
nä, hon är inte på våran sida verkar det som.