Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
malla
stödstrumpor är ju RIKTIGT tjocka och syns MER än väl, dom går ju upp till knäna även..
malla
stödstrumpor är ju RIKTIGT tjocka och syns MER än väl, dom går ju upp till knäna även..
kickan
våran också, solen gassade genom söderfönstren. bara att dra ner och hålla dörrarna stängda
jag fick knappt igen mina byxor när jag testade plus redan, trodde jag hade gått upp i vikt.
köpte mammajeans skurna under magen (syns inte att det är mammabyxor) jättetidigt.
malla
men du kanske inte behöver stödstrumpor =)
kickan
hittade dom på en butik i täby, gick på 680 kr tror jag men jag använder dom nu också
finns inga tecken på att dom är mammabyxor.
malla
om man samlar mkt vätska och sväller så att det gör ont.
jag fick ju gå i freds sandaler hela sommaren, fick inte igen spännena heller så jag hade dom öppna.
kickan
vilket är skönt?
kickan
samma som vanligt.
låg mudd kan vara skönt, dom svarta från kappahl är att rekommendera men mudd över hela magen är ju totalt onödigt och bara i vägen tycker jag.
kickan
ja alltså mudd är extremt obehagligt i mååååånga veckor, som att gå i ett par gigantiska trosor ungefär haha
alltså lågt skuret betyder ju precis i vecket.. där mitt snitt nu mer är, men det var ju kört från foglossningen började och jag tvingades använda bälte