Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nica
tyvärr inget jag kunde hjälpa till med....=(
nica
tyvärr inget jag kunde hjälpa till med....=(
nica
nej....
puck
yes vi fick lukta. han hade satt dit ett luktpapper dagen innan (som en doftgran ungefär fast starkare) så det luktade inte vidare mkt. nån mysko doft av konstgjord väldoft blandad med äckeldoft....
men anticimex har varit där och dom påstår att det luktar svagt av katturin vid avloppet. nu skulle dom avvakta två veckor. (dvs en vecka till) och se om lukten kommer tillbaka.
mickis
välkommen
puck
jo det är skumt. men vi får se. kommer lukten tillbaka byter dom ju golv. och då får vi betala
taco
tydligen är det golvet vid avloppet som luktar. uppenbarligen kan dom avgöra det.
så nu är det bara att avvakta och hoppas att det inte kommer tillbaka.
halloj!
tänkte skriva gomorron men kom på att klockan var lite mkt för det iof sov jag till strax före två
nu håller jag på att baka bröd. billigare än köpes
drömde inatt att vi och taco inte hade bestämt nån mötesplats och tid och att vi inte hade bytt nummer. Och dom hade redan åkt så jag kunde inte få tag på henne via fl....börjar drömma mer och mer om träffen
mel
nej, men jag sydde till halvtvå inatt
fru
kan man ha nyfödda i mei tais?
fru
okej.
måste komma på andra saker att sy. annars kommer det sluta med att jag måste börja sy i storlek 74 på kläder
fru
jag provade lägga ut ett par byxor men ingen ville köpa dom
ändå är det jättemånga som skriver i min gb här om att dom gärna skulle vilja känna mig för att jag syr så fina kläder