• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

inte för inte. men nica känns som att hon är en av och påare. finns som en mellanklass. dit hör typ nica, mamic, jos och kickan.

• letw83

taco
    jo. klart man får. men vi är här mest iaf

mel
    haha, om du vill så

• letw83

yes!! har vunnit en brun jumpsuit på tradera idag. 200 spänn

• letw83

puck
    jag vet
    yes. kallt som fan. var minus 28 i morse har jobbat hela åtta timmar. drygt 800 före skatt så jag är värd jumpsuiten

• letw83

malla
    tänker du på den gröna bodyn med hjärtan? SÅ snygg

puck
    ok=)

• letw83

ni är banne mig fotbollsfreak allihop. jag tänker inte alls på hammarby. visste inte ens att dom hade dom färgerna

• letw83

taco
    vilken torris

jag skulle baka och brände mig våran stekpanna ryms inte i pannskåpet så vi har den i ugnen. glömde den där när jag slog på ugnen och sen skulle jag ta ut den. kände lite lätt på handtaget (i plast) och den kändes inte varm. den visade sig vara brännhet. nu sitter jag med handen i en kall handduk och väntar på att andreas ska komma och hjälpa mig baka klart.

• letw83

taco
    beror ju på om micke och magnus följer till fru iof. och om fru ska med till petra. annars är vi en bil back. men vi kan då ta suben med petra och malla annars.

• letw83

puck
    vet inte. det gör ont. risk för blåsor. kikade sen och ugnen hade hunnit bli varm när jag tog ut den. dvs 200 grader. nu baka klart och sen lost!!!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)