Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
inte för inte. men nica känns som att hon är en av och påare. finns som en mellanklass. dit hör typ nica, mamic, jos och kickan.
inte för inte. men nica känns som att hon är en av och påare. finns som en mellanklass. dit hör typ nica, mamic, jos och kickan.
taco
jo. klart man får. men vi är här mest iaf
mel
haha, om du vill så
yes!! har vunnit en brun jumpsuit på tradera idag. 200 spänn
puck
jag vet
yes. kallt som fan. var minus 28 i morse har jobbat hela åtta timmar. drygt 800 före skatt så jag är värd jumpsuiten
puck
har du lagt ut dom?
malla
tänker du på den gröna bodyn med hjärtan? SÅ snygg
puck
ok=)
ni är banne mig fotbollsfreak allihop. jag tänker inte alls på hammarby. visste inte ens att dom hade dom färgerna
taco
vilken torris
jag skulle baka och brände mig våran stekpanna ryms inte i pannskåpet så vi har den i ugnen. glömde den där när jag slog på ugnen och sen skulle jag ta ut den. kände lite lätt på handtaget (i plast) och den kändes inte varm. den visade sig vara brännhet. nu sitter jag med handen i en kall handduk och väntar på att andreas ska komma och hjälpa mig baka klart.
taco
beror ju på om micke och magnus följer till fru iof. och om fru ska med till petra. annars är vi en bil back. men vi kan då ta suben med petra och malla annars.
puck
vet inte. det gör ont. risk för blåsor. kikade sen och ugnen hade hunnit bli varm när jag tog ut den. dvs 200 grader. nu baka klart och sen lost!!!!