Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

...jag har förresten varit på Huddings sjukhus för mina blodprov inför "blödnings-utredningen" -  EN Å EN HALV TIMME fick jag vänta där...å då ska ni veta att det var fastande och inte ens vatten i magen

• MallaMojs

Taco...jag vet inte...det var så på akuten, men sedan dess så har jag alltid sagt till att jag vill se!!!

• MallaMojs

Bra dag det här *ironi* Har legat i soffan å sovit sedan jag kom hem... *suck* Jag som skulle läsa minst två kapitel, men nu är jagju ännu tröttare och när M kommer hem ska vi städa undan julen

• MallaMojs

Hejhopp... Jag mår skiiit - måste vara något allvarligt fel när jag knappt orkar sitta vid FL

• MallaMojs

Bläää... Nu kommer gnällmaja in igen Sååå less, och nu har vi städat undan julen och en massa annat skräp Jobbigt värre... Å huvudvärken vägrar ge sig, måste nog festa tilld et med en alvedon

• MallaMojs

pucken...det står det NADA om i FASS... Men men, alla värktabletter är slut ändå så... *suck* J*vla tablettmissbrukare man bor tillsammans med alltså

• MallaMojs

Mel...ja, det var väl det jag tänkte! Det finns Treo hemma men det har jag inte tänkt trycka i mig... Får stå ut helt enkelt... Skulle kunna tänka mig ett bad men sambon har flyttat in i badrummet

• MallaMojs

Ok, då tar jag en alvedon och skuttar in i duschen då... *vinkar*

• MallaMojs

Mel...ekonomin kommer bli supertuff för oss också men det kommer gå ändå ju!

• MallaMojs

Gomorron

Ser att ni pratar tuttar Jag trodde inte mina växt men det har de visst gjort BH:n sitter visst lite tajt och de ser rundare ut (har varit mer hängiga förr )... Ja, ingens om får ta i dom ändå så...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)