• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag. micke är i skolan till 18 =( plusgrader ute så snön smälter, alltså kan agge inte åka pulka direkt.

• pucken

taco
    tack men nej tack. räcker med att min ena katt spyr hela tiden =( vilken skitdag det är! gnälliga djur och gnällig unge, och inte har jag fått sova ordentligt heller. jag passar verkligen inte som mamma just nu =(

• pucken

jag bryter fan snart ihop! jag ORKAR INTE mer, jag vill hemifrån. kommer snart att få nån panikattack eller nåt, känner hur allt bara kryper närmare. vad är det för fel på mig? hur fan ska jag klara av agge tills micke kommer hem när jag inte ens kan tänka klart?

• pucken

kan inte åka så länga micke är i skolan =( har ju absolut ingen som kan ta agge nån timme, inte här i närheten. jag kommer bli tokig!

• pucken

letw
    det är ju agge jag vill komma ifrån för tillfället =( men men, han har somnat nu så jag kanske hinner lugna ner mig.

• pucken

sollentuna ligger inte långt bort alls. tror jag =)

• pucken

blir det långhelg nu? eller hinner ni med allt iaf?

• pucken

ja fy för att ha så mycket planer och så lite tid! usch, jag skulle få panik.

• pucken

jag blandar alltid ihop sollentuna och solna, alltid.

vad tror ni om att baka en alfapettårta till en som fyller år? mickes kompis blir 25 på tisdag, men han kommer hit på möte på söndag. han blir alltid bortglömd så jag tänkte överraska =)

• pucken

letw
    ja, jag tyckte det kunde bli rätt bra =) borde inte vara så svårt heller, problemet är att göra den allergivänlig för killen är ju allergisk mot en massa goda saker (stenfrukt och nötter tex).

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)