• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

alltså, det borde vara LAG på att kokböcker måsta varna när portionerna är enorma! jag gör en kyckliggryta och receptet är för 4 pers, och det är knappt så allt får plats i min stora traktörpanna. kommer ju se för jävligt ut i köket snart. (för det gör det ju inte redan)

• pucken

tur att man är gift, då frågar de bara om det är karln som är farsa och sen är det bra med det =)

• pucken

fru
    ja, jag hade inte tid innan. kollade på lost =) men nu har vi inte fler avsnitt att se. jag hatar att städa, det värsta jag vet! därför ser det ut som ett litet krig här. dumt att agge börjat krypa ordentligt, han stoppar ju allt i munnen. får hyra städhjälp snart =)

• pucken

mel
    åh tack! ibland känner jag mig ensammast i världen om att ha ett krigshärjat kök =)

• pucken

här är det mer "rädda sig den som kan" tycker jag... men maten blev god iaf =) kycklinggryta med curry, och jag brukar inte gilla curry. men currypasta är helt ok!

• pucken

nu har visst jag vaknat också *gäsp* funderar på att ta tag i lite städning faktiskt, men jag måste ner i källaren och hämta kartongen så jag kan packa ner saker. och köpa soppåsar till ev svärmorsaker som lär dyka upp. agge lär ju vakna om går nånstans.

• pucken

vardagsrummet är klart förutom på dammsugning, men det är inte lönt förrän resten av lgh är städad. är bara en massa smågrejer som jag inte vet vad jag ska göar av, sånt som inte ska slängas.

• pucken

taco
    jag gjorde en ångestlåda istället, i byrån i hallen =) out of sight, out of mind.

• pucken

mm får se om hon hämtar sitt skräp nu när hon ska flytta tillbaka till vh. hon flyttar ju 10 februari.

• pucken

micke vaknar iaf inte när agge låter, och eftersom han tar nattpassen måste jag putta till karln så han går upp.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)