• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

tack malla! finns en bit kvar om du vill ha =)

• pucken

god morgon! blev ingen skola för mig idag, micke är sjuk =( kan inte ta med aggs till skolan så jag får stanna hemma. gud va trist =)

• pucken

jag har haft med honom några gånger och det funkar bra, men vi har bara 4-timmarslektioner den här terminen, och det är för långt för honom. han vill ju inte sitta still halva dagen =) och jag gilalr inte skolan, men han har ju satt obligatorisk närvaro på allt så jag måste åka för att slippa kompletteringsupggifter =)

• pucken

jobbigt. jag väntar på att micke ska bli frisk igen, för jag har inte fått sova ordentligt.

• pucken

kan ni inte kolla med hyresvärden då? inte ska man behöva stå ut med hur mycket som helst.

nu har nog aggs gjort en present till mig.

• pucken

haha det var bara en prutt =) han har haft världens läbbigaste pruttar på sistone, de verkligen stinker.

=( lilla wilma, du får säga till henne att vara snäll mot sin mamma!

• pucken

haha för nån dag sen bajsade agge så det rann ut på golvet, det fick micke ta hand om =)

men nu vill jag att ungen ska slockna, jag vill sova en stund. och han är inte världens mest givande sällskap när han bara leker med sitt flygplan.

• pucken

nu tror jag min kille somnat faktiskt, hoppas det blir en låååång lur så jag hinner äta nåt och sen vila.

det är så jädra äckligt med bajsläckage! jag spyr nästan, tur att det händer så sällan här.

förstår att tex är trött, skulle jag också vara om jag fick tillbringa helgen med oönskat besök =)

• pucken

men suck, så bestämmer sig min grupp för att messa skiten ur mig.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)