Du måste logga in för att svara i en tråd.

• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jaha, vilka puckon. som att ha ett barn inte kan göra att man har ont då?

försäkringsbolag är alltid idioter.

• letw83

jo jag förstod det men jag menade bara att nu kan ju bärandet på W lika gärna vara orsaken till problemen.

• letw83

ja, men kan man få whiplashbesvär av en graviditet är ju frågan. enligt dom tydligen men det verkar långsökt tycker jag

• letw83

okej. ja man får väl se det från den ljusa sidan. godkänner dom ditt ärende får du väl en massa pengar retroaktivt?

• letw83

haha, okej, men varför bråkar du då? eller menar du att dom inte betalar ut det retroaktivt?

• letw83

jo jag förstår det. nån gång kanske dom ger mer sig. om man bråkar nog mkt...
    jäkla idiotiskt. får man ingen förklaring till varför dom anser det? typ att dom tycker att med det eller det jobbet borde du klara av 100%? finns det inga andra fall man kan peka på där folk fått godkänt? fast det kanske inte funkar inom försäkringsbranschen....?!

• letw83

det verkar ju konstigt. (A alltså)

jo det är ju det, det blir ju en hel del extra samtidigt som du förlorar inkomst...förstår liksom inte. man betalar en jäkla massa pengar till dom där himla försäkringsbolagen, men vad får man tillbaka när det väl händer nåt? jo en massa jäkla skit och bråk....

• letw83

jo, men det finns typ inga jobb alls här. eller jo, några, men det beror väl på vad hon har för utbildning. men det är sjukt ändå. problemet är väl att de få jobb som finns är på mer än 50%. Hela systemet är helt sjukt.

En kompis till mig är sjukskriven på heltid. Men hon vill jobba, iaf 25% eller nåt. Men det FÅR hon inte. Antingen är hon sjukskriven, eller så jobbar hon. Punkt. Knäppt värre....

• letw83

jeskan
    vänt på dygnet igår var vi uppe till fyra och imorse sov vi till två sambon var lite trött för en liten stund sen men ville inte gå och sova själv och jag klippte ut mönsterdelar...då började han se en serie och nu när jag är klar och skulle kunna tänka mig att gå och sova sitter han klistrad

men jag vet hur det är att sova själv. urtrist. längtar inte till valborg. då åker sambon bort i 4 nätter=(

• letw83

jeskan
    ser att du och din sambo inte heller har varit tillsammans så länge. skönt att det finns fler som planerar barn så tidigt=) jag och sambon träffades i november och i september sätter vi igång

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)