• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jaha, godnatt då

• letw83

Tehya
    jo vi är ett livat gäng haha, oftast är det mest trams det vi har skrivit dock men man kan ändå inte låta bli att uppdatera sig, man kan ju missa nåt viktigt

Vad gäller barn så har du en till här som längtar=) Som tur är så är han inte lika petig när det gäller jobb osv

• letw83

gomorron taco och mel oxå.
    Jo, nu har jag bestämt att mejlandet är slut. Det river bara upp en massa sår och jag mådde inge vidare igårkväll. Tur att A är så förstående, han kramade och strök mig över håret när vi hade gått och lagt oss

• letw83

taco
    haha aja, han önskade mig iaf lycka till och hoppades att jag snart skulle få min efterlängtade bebbe och att han kanske skulle höra av sig när det blev dags för barnvagnsinköp undra vad han kan ha menat med det

iaf har jag fått after darks låt på hjärnan och jag håller på att bli TOKIG.....!!

• letw83

taco
    och även om man tycker det behöver man ju inte säga det...., men det blir ju å andra sidan inget dilemma eftersom alla bebisar är söta

• letw83

nica
    jag håller faktiskt med men jag skulle ju aldrig få för mig att högt säga till någon att min kompis barn är fula. även om dom är det. så gör man inte.

• letw83

taco
    jag såg en tråd om en som hade blivit på smällen direkt. 10 månader mellan barnen skulle det bli

• letw83

mel
    yes. var tvungen tänka efter vad du menade, det var några inlägg sen skriver fort, vi?

• letw83

taco
    jo det kan vara en fördel, men å andra sidan kan man ju ha äl utan mens så

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)