Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
hmm jag börjar känna mig lite stressad över att hinna klart med böckerna jag gör till agge. tänkte att han skulle få dem i present, men det är fan inte långt kvar.
hmm jag börjar känna mig lite stressad över att hinna klart med böckerna jag gör till agge. tänkte att han skulle få dem i present, men det är fan inte långt kvar.
mel
ja, det bara blev så =) först gravidboken, sen en första åretbok. visserligen kanske det är smartare att vänta med första året tills han fyllt år? så födelsedagen finns med också =) nu blev jag mindre stressad.
ja, först tänkte jag att år 2 skulle börja med födelsedagen, men det är roligare att sluta första boken med det =)
cooptanten måste fått sig ett skjut i helgen, för hon var minsann glad när jag frågade om jag fick göra mina intervjuer idag =)
åhh den här måste jag ju ha! perfekt för en student utan rosa laptop =)
www.digitalera.co.uk/product/512mb-in-the-pink-usb-flash-drive.html
den första är ett metallicrosa usbminne som ser ut som ett läppstiftsfodral typ. skitsöt =)
nä, jag måste ha ett minne den här terminen. så mycket skrivande till skolan, och vår datasal (med gratis utskrift) har inte internet så man kan ha sina saker på mailen. då kan man lika gärna köpa ett fint usb =)
micke får skriva ut till mig ibland, kth har skitbra skrivare som bara spottar ut alla sidor =)