Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Oooooooh som ni skriver töser!!! Hänger ju inte med Skrattande
    Klart du får metallgem! Som sagt runt 10:40 brukar vi vara klara på VV, kanske för tidigt för dig)

Massa pepp till dig Lothan! Klart du har en getingmidja i maj igen!!

• Junipingla

PcoBella: Du är välkommen!!

Idag tog jag 10:an! Har gått ner 10.3 kg nu och "bara" drygt 13 kg kvar till målvikt 56.
    Det bidde ingen lunch för mig eftersom vi hade en akuttid hos tankläkaren med Nicholas som hade ett megahål! De drog ut tanden! Jisses vad ungen ylade... han var nog mest rädd. Som tur var det en mjölktand.

• Junipingla

förresten PcoBella: var du där idag??? Såg en tjej jag inte sett förut med liten bäse.. mörk tror jag.. Var det du?

• Junipingla

MaHj: hahaha vilken kille!! :)))) och utan smör i mackan va?! ;)

• Junipingla

Carenya: mao blir det frulle då efteråt istället för tidig lunch;)

• Junipingla

PcoBella: men åh vad kul!!! Synd jag inte visst det var du =))

Lyckliga sn.. imorgon ska väl du också på babysim?? tjoho! Här ska fläsket flyta!

• Junipingla

M<Hj: Håller tummarna, berätta hur det gick!! Håller med ang 3 åringar, ibland vill man sälja dem billigt och ibland är de bara helt underbara!!

metallgem: Åh grattis till lyckad läkarkontroll!!!

Jag/Vi kommer imorgon!!!!

Lyckliga s: Hoppas ni kryar på er snart!!! Jag berättar imorrn hur det var på babysim idag.

• Junipingla

Gomorrn tjejjer! Pigga och alerta idag? jag är det inte! men jag kommer ändå så klart! Mig får ni dras med;)

I går var det babysim! åååååh så myyyyysigt! Juni diggade det stort och sprattlade och pratade hela tiden. Vi fick gå upp sista tre minutrarna för då var hon trött på att lapa vatten och ville ha riktig mat :) Så jag fick sätta mig och boppa henne.
    Men en supermysig grej helt klart! Ångrar att jag inte gjort det med de andra barnen.
    Och som MaHj säger, ta med skyddet in - glöm bara inte att spänna fast småttingarna!

Ses snart!

• Junipingla

Lothan (tänker alltid på Löken..) visst är de goda?!!
    Har ni sett Plastisocks nya kollektion: elvasmatroll.e-butik.se/&sct_id=0&subcategory2=0
    URFINA Mamma idiotförklarar mig väl eftersom jag faktiskt varit med om 70-talet men jag tycker de är fina!

• Junipingla

Asg ja jag vet inte, i min ärthjärna ser jag "Löken" framför mig varje gång jag ser Lothan.

Lökberg, jo jo :)

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!