Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fighter. Åhhhhhhhhh DET hade jag velat! Eller mina ungar!!!! Låter apskoj!!
Fighter. Åhhhhhhhhh DET hade jag velat! Eller mina ungar!!!! Låter apskoj!!
Jag har klippt mig! Guuuuuuud känne rmig som en ny människa!!! Hon kapade av ca 12-13 cm och de 12 cm är vad det vuxit på drygt 5 månader! Nu kan jag äntligen ha det löst igen!
Lyckliga s: GRATTIS!! Så mysigt det låter!! Vi firar 5 år tillsammans nu den 9:e och 2 årig bröllopsdag den 12:e (o noel fyller 3 den 11:e *S*)
Hörrni! Juni luktar var från sitt högra öra men hon verkar inte ha ont??? Vad tror ni? Kan det vara öroninflammation och vad gör man åt det? Det är inte smuts för jag har rengjort örat, utan det luktar riktigt mkt var :/
MaHj: Nä hon verkar inte reagera??? Jättemärkligt?!!!
hahah såna saker har jag också gjort! Mommybrain;)
Brudar! Me&I kläderna är här om en timme! Jag är hemma hela dagen och antagligen imorgon också.
Uppsala: Jag vet inte... hon verkar inte ha ont och det lukatr inte lika mkt längre?? Kanske fel på min näsa!
Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fina kläderna är!! Nu lämgtar jag till sommaren så jag kan klä lilltrollan i rosa frottébyxor och den gröna tunikan med hjärtan :)))) Och såklart en SMAL mamma i medaljongtunikan!
Kramar i massor till er alla, nu ska åse fira kväll med vin, potatisgratäng (vv såklart) och annat gott.
Jag tar med me&i kläderna till er imorrn!
Agda: jajjemen :)
PcoBella: jajjemen du lär träffa 4 av oss!
Fast mitt minus lär inte bli stort (plus???) Jäkla minipiller! Jag har dragit på mig massa vätska sen i onsdags som fortf inte lämnat kroppen! %/?!
Hönan Agda: åh så avis jag böir! Tror knappast min Xs är snygg på mig nu! muahaha *S*
PcoBella: Kuligt att träffa dig!!! Berätta hur det gick på VV om du gick dit!!
Åhhhh såååååååååååååååå sugen på nåt gott!! Tror jag ska låna ca 4 pts från imorrn och göra en smarrig fruktsallad med vaniljvisp till!