Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

metallgem: En rooooosa Nokia n73!!! Finfin! Visar på onsdag!

Nu har vi ätit Spaghetti carbonara och ett stooooooooort glas rödvin!!! (nej jag brukar inte suppa vardagar men vi har bröllopsdag idag) och nu ska vi snart hugga in på glass med päron o aftereight! Överträde rmed 4 pts men det bjuder jag på! (ha!)

Berättade det för vv tjejerna, men vet ni vad jag fick av maken idag? Biljetter till Josse4ah Groban i Globen 19 maj! ME LÖÖÖÖV JOSH

• Junipingla

"Josse4ah" hahah! Josh skulle det va!

• Junipingla

Åh vad ni skriver! Måste läsa igenom allt. jag var heeeeeeeeeelt slut igår, livet som 4 barnsmamma kom i fatt mig och eftermiddagen/kvällen var som ett töcken och jag slocknade typ 20.
    Jag började morgonen med att vråla som ett lejon på ungarna, drog fram dammsugaren och dammsög helt hysteriskt när kl var 7:20. Skällde ut hurtnissen på TV4 barn (den där kryllige blonde killen som spelar gitarr helt hurtfriskt och låter alltid likadant) som med sin hurtiga låt störde mitt inre monster.
    Nu har jag varvat ner och har dåligt samvete för att jag skällde ut alla i morse.. får nog baka med barnen i em för att visa barnen att jag är snäll..

• Junipingla

MaHj: Ha ja dessa "morgnar" Skönt man inte är ensam;) Jag får ju brottas med lata större barn också som slänger saker överallt och inte fattar att de är stra nog att plocka upp efter sig! Grrrr!

Nu njuter jag av Josh Groban, satt på en kanna kaffe till och ska jobba lite med ett webbjobb. Flera timmar tills jag ska hämta barn *njuta*

P&K!!

• Junipingla

Hörreni, inser att jag inte har NÅN av er på min msn lista!!!!!!

Min msn adress har jag lagt här: familjeliv.se/krypin/junipingla/galleri.php
    (så ser inte hela FL den;) bara ni i adressboken ser)

Nu är jag ingen superchattare men det är ju smidigt att ha er där!

Kraaaaaaam

• Junipingla

metallgem: jag meeeeeeeeeeeee!!!! Vill gärna ha adress + beskrivning!!! jag tar med mig lillebror också OK?

Agda: INTE? Vad händer? vad får du för err0r?

• Junipingla

Agda: Gå in i mitt galleri och sen in i kategorin press.

• Junipingla

Bilder från fikan hos metallgem finns på www.underbar.org/16mars/

Anvnamn är metallgems riktiga förnamn och lösen är hennes dotters förnamn

tack för en mysig dag!!

• Junipingla

Agda o Lyckliga S: Vi saknade er minsann!

Ja M's hem var i toppskick, inte alls aaaavis!!!

Uppsala: Noel snackar om "Min aksche" "Min Axel", MaHj: Flickor är inte lika populära hos honom just nu, så ta det inte personligt *asg* Vem vet han är kanske lagd åt "fel" håll... ;)))

metallgem: jag tänker fortf på kladdkakan... *slurp*

• Junipingla

METALLGEM: JAJAJMEN MED MIN FIIIIIIIIIINA MOBBE :)) oj sorry, inte meningen att skriva;)

uppsala: Godingar! så fina bilderna blev! =) Yeps, jag mailar på studs.

Kramelikram!

• Junipingla

"inte meningen att skrika"

det var alltså visst det meningen att skriva;)

• Junipingla

hahaha märks vilka som har tre åringarna här i tråden, vi är alltid vakna först *S*

• Junipingla

Agdagumman: Tror att den tuffa starten med Moa satt sina spår i sömnen, du ligger liksom och förväntar dig/väntar på att ngt ska hända - känns den känslan igen? Du vet när man ska ut ich resa tidigt på morgonen eller har ngt annat stort som ligger och trycker då fungerar jag så, vaknar tusen ggr och bara sneglar på klockan. Kan det vara så att du fortf inte vant dig vid att Moa numera sover gott om nätterna??

Stackars dig som dragit på dig förkylning ovan på allt!

• Junipingla

Agda: ja värd att prova!!

IDAG SKA JAG ÄTA MAMMAS KÅLDOMAR!!!! Tänk på mig runt 15 tiden för då sitter jag och slevar in kokt potatis, kåldolmar med brunsås och lingon för glatta livet!! Lär väl blåsa av täcket i natt! Mohaha!

KRAM på er alla! Och VV bruttorna ser jag i morgon! Må vågen vara med oss. Amen.

• Junipingla

Åhhh huuuu jag hinner inte heller med här =)

Lothan: Duttig tjejja!!!! Visst är det skönt! Jag hajjar till när jag ser mig i spegeln, jag är inte fet längre!!! Bara att vara på 6.an är hur gott som helst!

Nu har jag klyftpotatis och ostgratinerad kycklingfilé i ugnen och till dt ska vi ha VV:s beasås sen ska vi på babysim!
    Ses där lyckliga!!!

Uppsala: Köpte den brunrutiga skaljackan på POP till Noel + tuff mysse - sååååå fin!
    Ska ner till Harmoni på lördag i malmö och shoppa upp presentkortet Juni fick av farmor i julas. Nu har de fått in alla kollektioner så ska bli kul!

Jag kan ta fikan den 28:e om ingen bokat upp sig??? Persika o PCO Bella ni är välkomna såklart! (Fast ni kan inte bli långsittare för jag hämtar kidsen 13.30)

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!