Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Junip: Så mysiga bilder.
Tack själv för dagen!
Åhh vilka fina bilder, Junipingla. Önskar att jag kunde varit med. M är mycket bättre, skönt. Har dessutom fått sovmorgon idag. Maken tog henne imorse. Åh, jag har längtat hela veckan ; )
Kram på er alla. Ni är verkligen ett superhärligt gäng med tjejer! För att inte tala om vilka bebisar ; )
Juni: Precis ett sådant inlägg som jag hoppats på..
Trevligt och mysigt ni ser ut att ha haft det och vad roligt syskonen verkar tycka att det var. Kul att se dem också och inte bara bebbarna. Den där linbanan verkar vara helt i min smak.. hi hi...
Metallgem verkar också ha haft ett fint hus. *trånar* Ser minsann Kitchen Aiden i bakgrunden..
En sådan har jag också, är HELT kär i den.. Visst är den, inte bara användbar, utan sååå snygg!
Lothan har en väldigt grann (på ren skånska) topp på sig. Vad vårigt och fräsht det ser ut med lite färg.
Vi har bara tagit det lugnt (och tänkt på er såklart..). Varit ute och gått en runda.
Nu ska vi fika!
Hej svejs!
metallgem: TACK för idag, en super trevlig dag i goda vänners lag, hi hi rimmade bra. Toppen verkligen, skönt att komma ut lite, och snacka lite..
Juni: Ska in o kolla på bilderna nu..
agda: Den toppen har hängt med i 3 säsonger nu, men tack! Jag hade den tom i v 42 m W i magen
.
Vilka goa´syskon ni har till J, O Och K
!!!
Nu ska snart hela familjen ut på lång promenad, K är hemma tidigt idag, skönt! Kramar
Agda o Lyckliga S: Vi saknade er minsann!
Ja M's hem var i toppskick, inte alls aaaavis!!!
Uppsala: Noel snackar om "Min aksche" "Min Axel", MaHj: Flickor är inte lika populära hos honom just nu, så ta det inte personligt *asg* Vem vet han är kanske lagd åt "fel" håll... ;)))
metallgem: jag tänker fortf på kladdkakan... *slurp*
hej! Tack metallgem för ett jättemysigt besök och supergod fika! Vilket fint hus ni hade! Blev sugen på att apa efter Adelas tavla, får man det?
Axdel somnade efter 5 min i bilen, helt omöjligt att hålla honom vaken. Satt m värsta gamnacken. Tyckte han skulle få sova lite längre så vi körde till mormor o morfar, väckte honom där. A fick gå med mormor o handla glass, det är en lyx man får hos mormor "glass med ärtor" = glass med kulströssel.
Nu har jag fått ett glas vin räcker för lite sus i huvudet, man får passa sig sen då vi ska gå ut på krogen
Ser fram emot det!
Ha en skön kväll!
Kram
Tack själv för TREVLIGT besök!
Vilka söta "stora" barn ni har!
A var helt uppspelt när ni gått, tyckte allt var toppen och gurglade åt allt jag gjorde, hon tyckte nog att det var mysigt med så många kompisar hemma på en och samma dag. Nu har hon slocknat i sin pappas famn, en syn som gör att man får en liten tår i ögat..
I morgon ska jag göra stan! Ska köpa kläder till duvan! Är så sugen på jeansen på Lilla Mirakel... Så antingen slår jag till eller syr jag liknande själv, har inte bestämt mig än..
Visst är Kitchen Aid:en alldeles underbar, itne bara snygg som s*tan utan den bästa som finns på marknaden tycker jag, Bakar ofta ofta i den, det går hur fort som helst att få ihop degen.
Har blendern också, inte lika snygg men bra
Uppsala, apa på du bara!
Lyckliga: kan tänka mig att det var skönt med sovmorgon idag!
Juni, vilka fina bilder du tagit! Tog du dom med mobilen?
Kaffet är klart och grädden *skäms lite* till kakan är vispad, ha en trevlig kväll tjejer!
Nu har jag lagt lite bilder i mitt galleri under "mammafika". Fick inte kameran med mig ut, synd, de var så söta när de gick o höll varandra i handen! Åse kan inte du maila mig bilderna på det!?
Åååååååååååh vad jag e kaaaaaksuuuuugen, jag dör. Vi kommer o äter med er P!
METALLGEM: JAJAJMEN MED MIN FIIIIIIIIIINA MOBBE :)) oj sorry, inte meningen att skriva;)
uppsala: Godingar! så fina bilderna blev! =) Yeps, jag mailar på studs.
Kramelikram!
"inte meningen att skrika"
det var alltså visst det meningen att skriva;)