Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Vad roligt Junipingla!

MaHj Snacka om gröthjärna!

Många fester på gång idag, kul! Ha det så roligt tjejer!
    Äter du inte skaldjur Lothan, är du tokig, det som är det bästa som finns!
    Hur blev maten igår, blev den bra?

Själv får jag svärmor och svägerska på besök som ska sova över... Jättetrevliga men svärmor är alltid en svärmor..

• metallgem

Uppsala.. fyy så märkligt hus! På vissa ställen var det hur snyggt som helst medans andra var alldeles förskräckligt!
    Utsikten var inte att leka med dock!

Eventuellt kommer vi till ÖF på eftermiddagen men jag är inte säker, ska klippa mig och mamma passar A, det kan bli att jag stannar hos henne.

• metallgem

Leggings under är snyggt annars, lite mer "vuxet" och ballerinaskor till kanske?

Åh, traktortröjan hade jag velat se, A får ha den på sig på ÖF någon dag.

Var så glad över att K är hemma idag, jag kunde gå på toa ifred för en gång skull utan att tänka på om A mår bra eller så. Vad händer då, jo K knackar på dörren och undrar om jag är klar snart, han skulle tydligen tömma diskmaskinen...hm..

• metallgem

Skönt Junipingla att få komma till läkare så att dom får titta på henne! Kan tänka mig att du blev skakis med stora tjejen!

• metallgem

Oj vad ni skriver!

Tänkte höra med er, har köpt en bröstpump och sitter och pumpar för glatta livet men det kommer knappt någonting, vad gör jag för fel??

• metallgem

Fighter och MaHj för min del är det helt ok! Ser också fram emot att se er i morgon

• metallgem

Kommer inte heller idag, tyvärr....
    Maken har smittat mig så jag har blivit jätteförkyld, sitter mest på stämbanden så jag får knappt fram ett ljud. Ingen större fara dock eftersom jag är ganska tystlåten av mig..

Ha en mysig fika!

Lothan, hoppas Williot mår bättre under dagen och att ni får sova inatt iaf!

• metallgem

Hej tjejer!
    Hade ni det bra idag på fikan?? Kan tänka det!

I morgon öppnar en barnklädesaffär på bruksgatan som jag tror kommer att vara en höjdare! Klockan 16 öppnar dom för de som vill. Uppsla och Agda, det var den vi gick förbi i måndags.
    En kompis var utanför idag och tittade in och hon var helt lyrisk! Ej sikke lej, plastisock mfl märken.
    Ett tips till dom som vill bränna pengar lagom till helgen!

• metallgem

Sitter här förfyld, febrig och ont i kroppen......... Så dålig att jag inte ens orkas surfa..!

Är aldrig sjuk annars men jag tyckte att jag låg hela februari och nu i mars med..

Duvan verkar frisk iaf och det är skönt så länge hon är det.

Och så är det babysim idag! K och duvan kan ju åka själva men jag sitter ju med maten... Ska försöka rycka upp mig så att hon får simma idag.

Kan tänka mig att det är svårt med karaktären MaHj! Ni brukar ju inte ha så mycket gott hemma. Tårtan du ska göra till i morgon lät helt underbar!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!